1. Internationaal Zaandam

Is een gezellig restaurant zoals het eruit ziet, met het decor is niks mis. Alleen ik vind de bediening een beetje jammer.
    Ik ging daar heen om te borrelen en een hapje te eten met me zus, het duurde lang voordat we de aandacht van de serveerster kreeg. Toen wilde we wat gaan eten. Ik had de halve kip die wel hartstikkr lekker was en met de pompoenburger die mijn zus had was ook niet verkeerd alleen nogal koud. Er zaten zoete aardappel frietjes bij die koud waren. Hadden ze terug gestuurd, nadat we het eten bijna op hadden kwamen de frietjes. Daarna hadden we de serveerster aangesproken dat we even naar buiten gingen om een sigaret te roken. Toen we terug kwamen zaten andere mensen op onze plek, was ons drinken weggegooid en onze spullen weggehaald. Toen we de jongedame aanspraken op het feit dat ze onze drankjes had weggedaan kregen we als tegen argument dat er andere mensen zijn gaan zitten. Bij het afrekenen moesten we alsnog die laatste twee drankjes betalen die zij hadden weggegooid. Beetje jammer, want het was best een gezellige tent.

2. Internationaal Zaandam

Shane Rood