• Lid sinds 28 november 2009

RedDelicious

BoatHouse

Brasserij De Bergerrie

Almere

Scheltema heeft nog geen foto toegevoegd

1. Scheltema's profielfoto
    Scheltema heeft een recensie geschreven voor RedDelicious

Een restaurant waar men best een pluim bij mag vermelden!

Een van de weinige restaurants in Almere waar je je echt gast kan voelen. Zeer nette en correcte bediening, goed eten en een wisselende kaart.

Ondertussen hebben we hier meerdere malen (4x) gegeten en elke keer weer kom ik er voldaan en vrolijk thuis :) Plezier en genieten van het eten is mijn algemene ervaring.

2. Scheltema's profielfoto
    Scheltema heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

Een echte aanrader! Bijzonder goed eten voor een schappelijke prijs. We hebben hier meerdere malen gegeten en tot nu toe kan ik alleen maar positief zijn :).

Het restaurant heeft een wisselende kaart, wat het aantrekkelijk maakt om hier o.a. in het najaar heerlijke seizoens gerechten te eten.

Voor vegetariërs is er een ruime keuze en is ook zeer goed te eten voor niet vegetariërs!

Men schenkt La Trappe van de tap, de bediening is vriendelijk en het restaurant is druk bezocht. Mocht u van plan zijn hier te gaan eten is het verstandig van te voren te reserveren.

3. Scheltema's profielfoto
    Scheltema heeft een recensie geschreven voor BoatHouse
    West-Europees Almere

Ik heb drie keer gegeten bij de BoatHouse.

Qua terras is het een fantastische locatie en er wordt redelijk vlot bediend :).

Het is een prachtig restaurant, maar de bediening en het eten laten in het restaurant zeer te wensen over!

In twee van de drie bezoeken heb ik mijn gerecht terug gestuurd naar de keuken. In het eerste geval was de biefstuk doorbakken en koud en in het tweede geval was de wildschotel nog gewoon koelkasttemperatuur! Echt schandalig!

Prijzen zijn redelijk, maar erg hoog voor de service en kwaliteit.

Ook vrienden en directe familie hebben slechte ervaringen bij dit restaurant. Dit vooral als er met grotere groepen wordt gegeten, wat het des te meer teleurstellend maakt.

Als dit restaurant, wat op een absolute top lokatie ligt, op gedegen en fatsoenlijk manier gerund wordt, dan zou het in het weekend afgeladen moeten zijn!

Ik zou zeggen doe wat met het geleverde commentaar en maak er de top tent van die het kan zijn :) Succes.

"De klant zorgt voor het brood op de plank en verdiend met respect behandeld te worden."

4,5