• Lid sinds 23 september 2012

Bavoort

Leusden

Saskia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Bavoort
    Nederlands Leusden

Omdat wij 1 jaar getrouwd waren en tijdens ons huwelijk een dinnercheque gekregen hadden besloten we deze te verzilveren bij Restaurtant Bavoort en ook daar te reserveren.
    We hebben een kindje van bijna 1 jaar en konden pas om 20.00 in het restaurant zijn. Dit was voor ons de eerste keer dat we haar alleen thuis lieten met de oppas. We hadden dan ook enorm uitgekeken naar deze avond.
    Bij binnenkomst zakte de moed ons al gelijk in de schoenen. Het was dat we niet zomaar rechtsomkeert konden maken gezien de oppas anders had ik dit normaliter wel gedaan.
    We moesten redelijk lang wachten tot we een plaatsje kregen, waarbij we een snauw kregen dat we te laat waren (we waren er om 20.00 maar ik zag dat ze achter onze naam tussen 19.30 en 20.00 hadden geschreven). Terwijl we toch echt de reservering op 20.00 hadden gezet.
    Vervolgens een snauw dat we niet moesten denken dat we buiten mochten zitten want iedereen kwam toch weer naar binnen want het was te koud.
    Ook was de tafel een hoge bartafel, niet de romantische tafel die we voor ogen hadden als wanneer je een reservering plaatst.
    Het was erg druk in het restaurant en om ons heen zaten veel mensen met lege borden te wachten tot het werd opgeruimd. Tegens moesten wij ook zo een 15-20 minuten wachten totdat we de kaart te zien kregen. Vervolgens werden we geholpen door een zeer onervaren jongen. Toen we ons voorgerecht ophadden en de borden nog op tafel stonden kregen we ons hoofdgerecht.... en werd er nog ff gezegd dat dit kwam omdat we zo laat waren???
    We hebben desondanks een mooie romantische avond gehad want deze avond had voor ons veel betekenis en wilde we niet laten verpesten. Gelukkig was het eten lekker. Maar kom er nooit meer en baal er enorm van dat deze avond voor ons zo is gelopen. Wij gaan nu eenmaal niet elke week uiteten!

5,5