• Lid sinds 29 april 2011

Restaurant Fusion

Arnhem

Ask de Chef

Arnhem

Saskia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fusion

Ik heb hier een tijdje geleden met twee vriendinnen gegeten.

We hebben lekker buiten in het tuintje gezeten, 3 gangen heerlijk gegeten, lekkere wijntjes erbij.. niks te klagen. Ook werden we ontzettend netjes bediend.

Ik begrijp niet helemaal waarom mensen zeggen dat dit prijzig is. In andere restaurants met dezelfde standaard eten, drinken, en service kun je er vanuit gaan dat je met zijn tweeën niet onder de 100 euro uitkomt.

2. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Ask de Chef

Hier een paar keer gegeten.

Erg leuke chef die goed en lekker kan koken.

De meiden in de bediening doen vaak hun best maar door slecht management gaat er toch nog veel te veel fout. Als iemand die zelf in de horeca werkt, mis ik toch echt het 'teamwork' binnen dit bedrijf - het personeel loopt langs elkaar heen zonder enige communicatie. Management moet toch echt het personeel stimuleren om met elkaar te overleggen voordat ze blindelings op een tafel afstappen.

De prijs van het 'all you can eat' is netjes, maar dan moet het wel goed gaan - als je 1,5 uur zit te wachten op je eerste ronde terwijl je maar 2 uur ervan gebruik mag maken kan het nog knap duur worden voor een klein beetje eten.