• Lid sinds 10 maart 2011

1. -

ABC Restaurant

Velp nb

saskia heeft nog geen foto toegevoegd

1. saskia's profielfoto
    saskia heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

We eten al jaren bij ABC en altijd was de ervaring goed, maar we hadden vandaag specifiek gevraagd om een rustig plekje en niet bij het visplein of in het gangpad. Dat was geen probleem volgens de telefoniste, echter tot onze grote verbazing kregen we dat ene tafeltje bij het pannekoekenrestaurant, dan heb je dus de loop links, rechts en achter je tafeltje. We spraken dus de persoon daar op aan die ons naar onze plaats had gebracht en die snapte helemaal wat we bedoelden en ging informeren voor een andere plek, die er dus niet was. Toen kwam de eigenaar op hoge poten en vond dat we geen commentaar mochten hebben en sprak ons op zeer luide toon aan waar onze kinderen bij waren, we moesten ons geld maar ophalen en nooit meer terugkomen. Zelfs de vriendelijke mevrouw aan de kassa wist niet wat ze moest zeggen, ook de jongen die ons naar ons tafeltje had gebracht durfde niets meer te zeggen. Al met al een zeer vervelende ervaring en we vonden het zeer vervelend om zo behandeld te worden.

We gaan er dus ook niet meer heen.

De behandeling van onze klacht was zeer onprofessioneel!