• Lid sinds 19 juni 2017

Colori

Grave

Saskia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Colori

Heerlijk plekje met buitenterras aan de Maaskade. Voorgerecht was erg goed: boerderij-eend en vlechtbrood met dips. Als hoofdgerecht bestelden wij 2 keer de ossenhaas Fiorentina met truffelolie, rucola en parmezaan. Deze kregen wij echter geserveerd met alleen een paar kleine druppels basilicumolie. Droog en smakeloos en van de rucola en parmezaan geen spoor te bekennen. Bij de eerste keer navragen werd ons gezegd dat dit was wat we besteld hadden (echt niet!) en bij de 2e keer vragen (want het smaakte echt niet) kregen we er eindelijk het bestelde bakje truffelolie bij, dit maakte het iets beter. Maar al met al een saaie hap zo zonder de parmezaan en rucola en de €26 niet waard in onze ogen. Patatjes en groente dien je los bij te bestellen (meerprijs). Van de desserts was er een prima (espresso met ijs en slagroom) en de ander matig (cheesecake met ijs). In het begin werden we vlot geholpen, maar naarmate de avond vorderde moesten we behoorlijk lang wachten op onze desserts en de rekening. Al met al vonden wij de prijs-kwaliteit verhouding niet goed, maar het heerlijke plekje op het terras en de lekkere huiswijn compenseerde een beetje.

6,3