• Lid sinds 23 juli 2012

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

Sanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Ik ken Farregat van vroeger en had gereserveerd voordat ik alle negatieve reacties zag. Vond het een beetje vreemd omdat het in het verleden best goed was.

Toen ik binnenkwam zei ik tegen een serveerster dat ik gereserveerd had waarop een ander tegen me snauwde wat mijn naam is zonder ook maar aan te geven dat ze het over zou nemen. Kwam onvriendelijk over. Er werd ons ook meteen gevraagd of we via vakantieveiling een bon hadden. Dit komt behoorlijk goedkoop over.

Elke bestelling heb ik zo ongeveer drie keer moeten herhalen terwijl we met z'n tweeen waren dus het geen moeilijke bestelling was.
    Ik had Cesar Salad wat een complete aanfluiting was; een droge bak sla waar amper dressing op zat met een paar plakken voor verpakte vleeswaar kip wat door moest gaan voor de "gerookte kip''. Garnalencocktail was een berg sla in een glas met een paar garnalen erop. Daarna sate genomen en die was wel goed.

Alle drinken die we kregen hadden een voetenbad (handig een glas rode wijn waar de druppels aan hangen met je kleding) terwijl er in het hele pand geen onderzetter te vinden was.

Personeel werkt totaal langs elkaar heen; je ziet ellelang niemand en dan komen ze achter elkaar vragen of je wat wilt drinken terwijl je net besteld hebt.

Uiteindelijk stikt het van de mensen die daar via vakantieveiling zitten. Zou op zich niets uit moeten maken maar er hangt daardoor wel een sfeer van; ze hebben weinig geld betaald dus dan kunnen ze ook niet veel verwachten en dat gaat zeker ten koste van de mensen die daar a la carte de volle pond betalen voor hun eten.

Jammer, Farregat was vroeger goed te eten.