• Lid sinds 6 mei 2011

Kings & Queens

Leende

't Kleijn Geluck

Son

Sandra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Kings & Queens

Prijs/kwaliteit was niet goed: slappe en kleffe sandwiches, zeer droge scones, soep was waterig.
    Apple-Crumble was wel lekker.
    Bediening was netjes, maar niet vriendelijk/gastvrij. Zaak was leeg toen wij kwamen en wij moesten midden in de zaak gaan zitten. We hadden gereserveerd, maar goed.
    Voor ons geen tweede keer meer. Jammer, want de locatie ziet er veelbelovend uit.

1,7
  2. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor La Provence

Het 6-gangen diner was bijzonder smaakvol: echt verrassende smaken bij elkaar, en prachtig geserveerd! We hebben er echt heerlijk gegeten.

Wat ons tegenviel was de houding van het bedienend personeel: erg zakelijk, licht arrogant en niet geinteresseerd in de beleving en wensen van de gasten. De "gastvrouw" heeft de gehele avond een zelfde look en komt erg gereserveerd over.

Volgens mij mag je van een restaurant met een ster ook gastvrijheid en interesse verwachten aan tafel.

3. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor 't Kleijn Geluck

Sandra

Vanaf oktober zijn we er nu een paar keer geweest, en het is iedere keer weer geweldig!

Gisterenavond zijn we ook weer in de watten gelegd: het eten is super, de medewerkers zijn heel erg vriendelijk, als gasten voel je je hier echt thuis, echt een aanrader!