Activiteiten van Sandra

1. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Aan Tafel

Mijn vriend en ik zijn hier een keer gaan eten, maar als het aan mij ligt gaan we de volgende keer naar een ander wokrestaurant.

De keuze aan soorten eten was zeker ruim te noemen, maar sommige dingen lagen er al te lang en waren daardoor bijna niet meer te kauwen. Voor vegetariërs waren er, vergeleken met de mogelijkheden voor vis- en vleeseters, wat weinig opties. Als je koffie of thee neemt, moet je die apart betalen en hoort dus niet bij de all-in-prijs.

De bediening was erg vriendelijk, maar waar wij ons aan stoorden was de herrie in het restaurant. We zijn er 2 uur geweest en het personeel was al die tijd zo met bestek aan het smijten dat wij naar een plaatsje zover mogelijk van de balie af hebben moeten verhuizen. Ook stond er een CD op met 5 mierzoete liedjes (à la "Heaven" van Do) die op shuffle stond waardoor wij na 2 uur de liedjes allemaal mee konden zingen. En de muziek stond ook erg hard, maar misschien was het de bedoeling om het bestekgekletter te overstemmen.