• Lid sinds 20 september 2010

Orient Plaza Drive Inn

Orient Plaza Drive Inn

Orient Plaza Jiro

Nijmegen

Sandra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Drive Inn

Jammer, jammer....
    De Orient drive was in het verleden heel goed. De laatste tijd wisselt de kwaliteit enorm. Vooral op drukke dagen is de kwaliteit beduidend minder. Waterige smakeloze tomatensoep en foe yong hai. De ene keer wel kroepoek extra en daarna weer niet. Soms wel saus bij de cha siew en de andere keer hoort dat niet bij het gerecht... De nieuwere medewerkers niet vriendelijk en servicegericht.
    Wij gaan op zoek naar een andere afhaal voor Chinese gerechten. Jammer, jammer... We waren altijd bereid om hier 15 km voor te rijden, dat is helaas voorbij.

1,1
  2. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Jiro

Al geruime tijd de indruk dat de kwaliteit van Orient Plaza afneemt. Zowel bij Jiro als bij de afhaal (bij Kyoto komen we al jaren niet meer, aangezien daar niets veranderd in de menu's). Bij de afhaal al meerdere keren waterige tomatensoep zonder smaak en ook de foe yong hai smakeloos (vooral op drukke dagen). Daarnaast onheus bejegend door (voor ons nieuw) personeel. Uitgemaakt voor leugenaars, aangezien we een betaalde bestelling op kwamen halen op een vooraf afgesproken tijd, maar deze was niet klaar (nog niet eens begonnen) en volgens hen ook niet betaald...
    Bij Jiro vaak goed gegeten, maar daar kwam een beetje de klad in. Warme rijst in de sushi en slechte bediening. Nu laatst nog een keer geprobeerd, maar vlakke smaken in de sushi en de ambiance was slordig (afgebroken knoppen aan de decoraties, vieze tafels, felle lampen op de tafels...). Jammer, jammer!
    Het was altijd een goed verzorgd restaurant met heerlijke gerechten, maar dat is helaas niet meer het geval. Wij gaan op zoek naar andere alternatieven om lekker te eten en af te halen.

1,2
  3. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Roma
    Pizzeria Elst

Top ervaring! Enorm lekker eten, gezellig personeel. Hier worden gasten vrienden! Zeker aanrader!!!!

4. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft Roma toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Rijksweg Noord 13a Elst
  5. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Thai Jasmine

Gereserveerd om 20.30 uur, maar om 21.00 uur de tafel pas beschikbaar. Geen compensatie voor dit ongemak, terwijl we buiten moesten wachten. Het eten was lekker, maar had absoluut niet de Thaise smaaksensatie die we hadden verwacht. Het hoofdgerecht was zelfs een beetje flauw... Lege glazen werden niet opgehaald en de serveerster had geen kennis van zaken. Al met al toch wel een teleurstelling.

5,5
  6. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Grand-Café Binnen

Gisteren, voorafgaand aan de musical "Mary Poppins" hier gegeten. Het eten was geweldig lekker met een vleugje Aziatisch (waar ik dol op ben). Het werd ook zeer smaakvol gepresenteerd. De sfeer was erg goed, gezellig en lekker warm... De prijs vond ik een beetje aan de hoge kant, maar misschien is dit wel normaal gezien de locatie. Voor herhaling vatbaar!

7. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

Zojuist hier wezen eten na een bioscoopbezoek (combi-ticket). Het voorgerecht (mosselen) was erg lekker, maar het hoofdgerecht (vispotje met rijst) vond ik behoorlijk smaakloos. De meegeserveerde rijst rook vreemd en smaakte niet lekker. Ik heb zelfs aan het personeel gevraagd of het altijd zo ruikt. Volgens de heer van het personeel was dit een normale geur voor dit gerecht, zeker geen aanrader. Het vlees van mijn mede tafelgenoten was droog en ook niet erg smakelijk.

Geen herhaling van onze kant!

8. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor De Hemel
    Kleine eetwaren Nijmegen

Prima avond gehad! Ook voor de kinderen was dit een leuke en lekkere ervaring. Eten was prima, het enige nadeel is voor mij dat ik te nieuwsgierig ben naar het volgende aan de spiezen, zodat ik altijd weer teveel eet... ;-)

9. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Plaza Hendriks

Altijd prima hier. Goed personeel! Goed en ruim assortiment.

10. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekvilla Hartelust

De pannenkoeken zijn niet bijzonder. De ingrediënten die lekker in de pannenkoek kunnen worden vaak op de pannenkoek geserveerd. Toch minder vind ik. Ook al wel gehad dat de pannenkoek niet gaar was. Dit is niet mijn favoriete pannenkoekenrestaurant!

4,3
  11. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Heerlijke pizza's, maar wel prijzig. De bezorging is goed en afhalen is prima. Dit scheelt ook in de prijs..

12. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Missionaris

Top restaurant! Heerlijk gegeten van een veelgangen maaltijd, die zeer gebalanceerd was samengesteld!

13. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Gandhi

Je kunt hier lekker Indiaas eten. Het personeel informeert u ook goed over de mogelijkheden, als u niet bekend bent met deze keuken. Het restaurant is niet altijd drukbezocht, waardoor de uit te stralen sfeer niet altijd even gezellig is...

14. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor China Delight
    Chinees-Indisch Nijmegen

Erg uitgebreid buffet. Volop keuze van sushi, teppanyaki tot aan een uitgebreide keuze van chinese lekkernijen. Zeer de moeite waard.

15. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Belvédère

Een vreselijke desillusie. We hadden ons er veel van voorgesteld, maar zowel het eten als de service en de innerlijke uitstraling van het restaurant (want het is een prachtige locatie) zijn vreselijk! Nooit meer!

1,9
  16. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Baan Isaan

Het eten is lekker! De bediening is zeer gastvrij en beleefd.

De restaurant uitstraling van de buitenkant is niet geweldig en van binnen is de sfeer ook niet super. De kwaliteit van het eten maakt veel goed.

17. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Hoo Wah
    Chinees-Indisch Nijmegen

Hier meerdere malen gegeten en dit is altijd erg goed geweest. De uitstraling is luxe en gezellig. Vooral de thaise gerechten vallen bij mij goed in de smaak :-)

18. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor O Mundo
    Internationaal Wageningen

Heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties die allemaal even lekker waren.

De live muziek had wat zachter gemogen, maar beide heren waren zo enthousiast dat ze steeds weer op sterkte terugkeerden. De muziekkeuze en kwaliteit was echter prima :-)

19. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft Restaurant Falstaff toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Frans
    Zwanenstraat 18 Arnhem
  20. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Falstaff

Geweldig restaurant! Prima eten wat een lust is voor oog en tong. Ook met kinderen kun je hier prima terecht. Voor onze jongste werd het menu op persoonlijke (kinder)wens aangepast op eigen initiatief van het personeel, geweldig!

Ambiance is ook erg smaakvol.

Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Bistro de Bok

Je kunt hier lekker eten, hoewel de variatie niet groot is.

De sfeer is prima.

22. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft Amigo toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Mexicaans
    Pauwstraat 14 Arnhem
  23. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Amigo
    Mexicaans Arnhem

Gezellige ambiance, waar het wel altijd druk is. Reserveren is zeker gewenst. Zowel het eten als de cocktails zijn heerlijk voor groot en klein (dus ook de cocktails zonder alcohol). De kinderen (12 en 9 jaar) hebben dit benoemd als favoriet restaurant. De variatie op de kaart zou wel wat vaker mogen worden aangepast.

24. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Memories of Asia
    Chinees-Indisch Arnhem

Hier 1x gegeten samen met mijn partner. Hij wilde eens romantisch en bijzonder uit eten. Dit is in dit restaurant, ondanks zijn goede naam echter niet gelukt. Ik kan niet zeggen dat het eten slecht was, maar het was zeker niet bijzonder. Als je dan ziet wat er aan het einde van de avond betaald moet worden, vind ik dit geen waar voor je geld! Mij zien ze hier niet meer..

25. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Drive Inn

In de diverse aziatische restaurants een ruime keuze aan orientaalse lekkernijen. Ook de drive-in is zeer de moeite waard. Al komen wij van iets verder, halen wij toch onze afhaalmaaltijden hier. De kwaliteit en service zijn altijd goed. Mocht er eens iets mis zijn en je meldt dit (desnoods per mail), wordt er voor een goede oplossing gezorgd.

26. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft Family Corner toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Snackbar
    van 't Santstraat 139 Nijmegen
  27. Sandra 's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Family Corner

Snackbar is geen goede omschrijving voor deze eetgelegenheid. Volop keuze in wat je wilt gaan eten... Friet, shoarma, doner, pizza of een broodje.. Het kan allemaal in grote of kleinere porties. Klantvriendelijkheid wordt hier gehanteerd met de hoofdletter K. Nooit klachten gehad, of zelfs gehoord van anderen. Prima service, kwaliteit en altijd een tijd voor een vriendelijk woord of zelfs een kop thee... Voor mij niet meer anders!