• Lid sinds 27 september 2013

Het Huys van Frederik Hendrik

Groenlo

De Chinese Muur

Winterswijk

Sandra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Loco
    Eetcafé Lievelde

Een paar weken geleden hier samen met een vriendin gegeten. We hadden om 19.30u gereserveerd en kwamen om 19.35u binnen. Bestelling drankje werd opgenomen, drankje gebracht maar we kregen geen kaart. Hier na ongeveer 15 minuten om gevraagd en na 10 minuten gekregen. We hebben overal heel lang op moeten wachten, ook duurde het heel lang voordat het uitgeserveerd werd. Om 22.10u werd het hoofdgerecht aan tafel gebracht. Het was erg druk. Het eten was gelukkig warm en goed van kwaliteit. Maar het zo lang moeten wachten vond ik jammer en heb dit ook aangegeven.

2. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Onlangs samen met mijn man hier gegeten en ik werd positief verrast. Ik vond de smaak en kwaliteit van het eten echt goed. We hebben het buffet/wok gedaan en dit was erg lekker. Veel keus uit nasi/bami en bijgerechten en allemaal goed warm. Prijs en kwaliteit verhouding echt prima.
    Minpuntje vonden we de toch wel jonge bediening die niet de tijd nam om ons het concept goed uit te leggen en wat gejaagd overkwam.

3. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Het Huys van Frederik Hendrik

Allereerst vind ik de bediening en service goed, je wordt altijd vriendelijk en gastvrij ontvangen door de gastvrouw/heer. Ook is de sfeer van het restaurant goed, het restaurant is sfeervol en gezellig aangekleed.
    Sinds het concept FH'tjes bestaat, heb ik deze meerdere malen gegeten, ik denk zo'n 6 keer in totaal. In het begin was ik enthousiast over de kwaliteit en smaak van de FHtjes, maar de laatste 2 keer vond ik de kwaliteit van het eten tegenvallen. Een stuk minder smaakvol, soms niet goed warm. Ik vind dit jammer, want ik vind het verder een top restaurant om heen te gaan.