1. Wij komen al jaren bij Osteria omdat het hier altijd goed is op alle fronten, de gastvrijheid, het eten, de wijn en ambiance. Hét restaurant voor ons voor een geslaagde culinaire en romantische avond voor twee! Je voelt je écht even in Italiaanse sferen. Het is fijn zitten in het restaurant, maar bij mooi weer ook zeker buiten op de knusse binnenplaats of elders op het mooie terras met mooie en fijn zittende stoelen. (ook belangrijk). Kortom: een aanrader! Osteria houdt al jaren een constante en goede kwaliteit van het eten staande. Chapeau!!!

2. Gisteren hier weer voortreffelijk gegeten! We hadden gekozen voor het oktober 4-gangen maandmenu met als hoofdgerecht wild. Alle gerechtjes waren mooi opgemaakt en erg smaakvol. Heerlijke wijn erbij en fijne ambiance. Bedienend personeel is ook altijd erg vriendelijk en niks is teveel gevraagd. Kortom: Een heerlijke gastronomische avond beleefd. Prijs/kwaliteit is prima! We komen zeker weer terug!

3. Zondags ná het middagmatinee van de musical Soldaat van Oranje hier neergestreken omstreeks 18.30uur.
    Voldoende parkeerplaats a/d achterkant van het restaurant op parkeerterrein 't Mallegat, door het steegje en hupsakee je bent er!

Met een gezelschap van 4 hebben wij het 4-gangen keuzemenu gekozen en een lekkere wijn, heerlijk!!! Relaxte sfeer, vlotte vriendelijke bediening, smaakvolle gerechten op mooi servies. Je ziet dat er met liefde gekookt wordt en aandacht en zorg wordt besteed aan de compositie van het eten! Lekker muziekje op de achtergrond.

Kortom: Toppertje! Op z'n Brabants zeggen wij; het was Kei-goed & Kei-gezellig! Gewoon doen! We komen (als we weer eens in de buurt zijn) zeker nog eens terug!