• Lid sinds 4 oktober 2009

Akropolis

Huizen
  2. Akropolis

Huizen

Sandra en Peter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sandra en Peter's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Sandra en Peter's profielfoto
    Sandra en Peter heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Akropolis aan de Zomerkade in Huizen is een stukje Griekenland in 't Gooi.

Zomers kun je er heerlijk eten op het buitenterras met op de achtergrond het strand en Gooimeer van Huizen tot de zon ondergaat. Mocht het buitenterras vol zitten, dan kan je binnen heerlijk genieten van dit mooi uitziende verzorgd restaurant. Je waant je er echt in een Griekse omgeving.

De menukaart heeft voor ieder wel iets heerlijks. Je kan ook kiezen uit twee soorten 3 gangenmenu's: één voor een bedrag van € 19.95 of één voor € 29,95. De duurdere is iets uitgebreider. Ook voor de kinderen is er genoeg keuze, van Giros tot het kroketje toe.

Al het heerlijke eten wordt door de eigenaar in de mooie keuken zelf met zorg bereid. Terwijl 'Opa' achter de bar de drankjes verzorgd, komt u niets te kort met de mooie gastvrouw en haar bediening.

We schrokken van al deze negatieve reacties op deze site. Meestal plaatsen mensen eerder hun ongenoegen dan hun positieve ervaringen op internet, jammer!

Wij hebben deze ervaringen absoluut niet, wij komen er al jaren en ondanks dat we al heel wat restaurants gehad hebben komen we er altijd weer met veel plezier voor het heerlijk eten en vrolijke bediening terug.

Echt een aanrader om er eens te gaan eten!