• Lid sinds 22 april 2012

2. -

Kohinoor of India

3. Kohinoor of India

Zwolle

Sandra B. heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sandra B.'s profielfoto
    Sandra B. heeft een recensie geschreven voor Le Gong
    Indonesisch Zwolle

Naar aanleiding van onderstaande recensies heb ik besloten om het restaurant zelf uit te proberen en ik heb ondervonden dat elke recensie hieronder helemaal waar is!

De gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij en het eten is erg lekker. Het leukste is dat de kokkin bij het buffet persoonlijk komt vertellen wat voor eten het allemaal is.

Het restaurant ziet er erg mooi uit en ondanks dat de toiletten zich op een beetje rare plek bevinden, ziet het er allemaal luxe en hygiënisch uit.

Mijn complimenten en ik kom zeker vaker!

2. Sandra B.'s profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Sandra B.'s profielfoto
    Sandra B. heeft een recensie geschreven voor La Cucaracha

Het eten (en vooral de margarita's) zijn heerlijk!

Enige minpunt hier vind ik dat als je later binnenkomt dan iemand anders, dat je dan moet wachten met bestellen zodra die andere heeft besteld. Wij kwamen 2 sec na een andere groep binnen en die deden er een half uur over om hun gerechten uit te kiezen. Wij wisten bij binnenkomst al wat we wilden hebben, maar mochten van de ober nog niet bestellen.

4. Sandra B.'s profielfoto
    Sandra B. heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Ik vind de Kohinoor of India veruit het beste (buitenlandse) restaurant hier in Zwolle. Het eten is overheerlijk.

Soms moet je even wachten voordat je het eten hebt, maar ik weet toevallig (een van de vorige obers heeft mij heel veel over de Nepalese keuken verteld, erg gastvrij dus) dat het bereiden van deze maaltijden nou eenmaal veel tijd vergt. Dus als je een keertje moet wachten, dan kan dat.. Maar naar mijn mening is dat het waard.

De 2e en 3e keer dat we langskwamen herkende de ober ons en die gaf ons een overheerlijk extraatje van het huis. Leuk dat obers je herkennen, dan voel je je toch een beetje speciaal ;)

Mijn aanrader zijn vooral; het nan-brood (met knoflook) en de verschillende fruitige curry's.

5. Sandra B.'s profielfoto
    Sandra B. heeft een recensie geschreven voor De Buik van Parijs

Leuke tent met een leuke ambiance! De kaasfondue en de quiche zijn zeker aanraders.