• Lid sinds 7 januari 2018

Sandra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door John voor Het Kabouterwoud niet leuk

Vriendelijk bediening. Kreeg de spareribs voorgeschoteld en deze waren super verrukkelijk een 10 voor de kok !!!
    Zeker waard om vaker te komen!!
    Mijn dochter had een kinderpannekoek ook zij vond dit heerlijk !

2. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door Harold voor Het Kabouterwoud leuk

Het eten is goed, de bediening is redelijk maar het keuken personeel waarschijnlijk ook de leiding totaal onprofessioneel. De dames doen hun best. De wachttijd was voor de zoveelste keer bijna een uur. Zonde van deze locatie, tijd voor een andere eigenaar. Na 4 keer eten waarvan alleen de eerste zonder problemen. Zijn we er nu wel klaar mee.

3. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door Nadine voor Het Kabouterwoud leuk

Wij zijn hier met onze 2 kinderen op een doordeweekse dag geweest. We vonden het restaurant erg leuk ingericht; er is speelgoed voor de kinderen. Het eten vonden we slecht: de pannekoeken vielen tegen qua smaak en grootte. De rozijnenpannekoek bestond uit een pannekoek met een berg taaie rozijnen erbovenop, ipv rozijnen in de pannekoek zelf. De eigenaar vertelde dat hij dit altijd zo deed. Het appelgebak was niet lekker. De kinderijsjes: een heel klein beetje ijs verstopt onder grote berg slagroom. Jammer, want de plek is met zorg aangekleed. De bediening wel vriendelijk, maar merkbaar zonder horeca-achtergrond.

4,7
  4. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door BW voor Het Kabouterwoud leuk

BW

Een leuk en mooi restaurant, net onderhouden en schone toiletten. Helaas was het eten slecht, onze beide kinderen hadden vette en taaie ( zelf te versieren) pannenkoeken en wij hadden de shoarma variant ook vet. Het meisje in bediening stond alleen! De eigenaar bakte de pannenkoeken. We moesten lang (> 1/2 uur) wachten op onze bestellingen. Een persoon extra in de bediening was slim geweest zodat het meisje zich in vervolg niet meer hoeft te overwerken. Respect voor haar werkhouding!!!

5. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door Tessa voor Het Kabouterwoud leuk

Het ziet er leuk uit, maar ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring qua eten gehad. Het duurde erg lang voordat de pannenkoeken kwamen, wat niet handig is met peutertjes. Twee van de zes kinderpannenkoeken waren aan de onderkant zo verbrand dat het gewoon ongezond was. Die gingen retour naar de keuken. Vervolgens waren er een paar pannenkoeken zo vet dat het er gewoon uit droop. De ergste ging retour. Toen de eigenaar verscheen werd dit kenbaar aan hem gemaakt, maar hij vond dat de klachten niet terecht waren. Hij maakte ze altijd zo. Totaal niet klantvriendelijk.
    Mijn advies: ga hier niet eten als je kind je lief is.

2,2
  6. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door Door voor Het Kabouterwoud leuk

Zeer slechte service. Kok kan absoluut geen pannenkoeken bakken. Daarbij is hij ook ontzettend klantonvriendelijk. Staat niet open voor kritiek. Zegt dat hij nooit klachten krijgt. Dat kan ik mij niet voorstellen met deze kwaliteit.
    Eerste pannenkoek van mijn dochter was verbrand, tweede pannenkoek was vet en smaakte nergens naar. Ze heeft maar 1 hap willen eten, terwijl ze normaal een pannenkoek graag eet.

1,2
  7. Ramonvanoosten@hotmail.com

Slechte pannenkoeken. Kaaspannenkoek is een pannenkoek met geraspte kaas er bovenop. Ongelooflijk. Bediening doet haar best maar je merkt dat horeca ervaring ontbreekt.

2,7
  8. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door arfa voor Het Kabouterwoud leuk

Hier afgelopen weekend geweest, met twee kleintjes en mijn man en ik.

De pannenkoeken waren dun belegd. Lange wachttijd. En bij aangeven van onze klachten werd er ons gezegd dat het aan ons lag.

De eerste en laatste keer, nooit weer!!

1,6
  9. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door Pieter voor Het Kabouterwoud leuk

Niet echt klantvriendelijk, 1,5 uur wachten op het eten. De kipsaté was niet gaar, maar rauw. Pannenkoeken waren ook niet lekker. Geen salade bij het eten. De wc was netjes en schoon.

3,2
  10. Sandra's profielfoto
    Sandra vindt de recensie door Ockeloen voor Het Kabouterwoud leuk

Dit heb ik ze geschreven. Daarna een uitnodiging om er over te praten, nee dat heb ik zondag al geprobeerd. En ik ga daarvoor geen 45 min rijden.

Wij waren gisteren met 4 volwassen en 4 kinderen in uw pannenkoekenhuis. Sfeer was goed, toen we binnenkwamen. Dat was snel voorbij. Voorgerecht was oké, maar de bediende haalde de broodschaal weg met nog 2 broden erop, zonder te vragen of het weg kan. Daarna liet ze van alles vallen en vergat ze bestellingen.

Na 45 minuten kregen we eindelijk per 3 minuten 1 pannenkoek, zodat we ongelijke tijden gingen eten. Omdat het zo lang duurde vroegen we wanneer we onze pannenkoeken krijgen, kreeg mijn vrouw een snauw terug dat het eraan komt. Het was gewoon belachelijk dat het zo lang duurde, vooral met kleine kinderen. Verder kreeg ik eindelijk mijn bestelde pannenkoek met shoarma, deze rook wat vreemd en zag er raar uit, maar ik had honger. Halverwege kon ik hem niet meer op eten (terwijl ik best een grote eter ben) het smaakte echte niet meer. De serveerster kwam eraan en vroeg of het smaakte, ik zei nee... deze is niet lekker en ruikt erg vreemd. Ze zei: dat ze het door zou geven aan de kok, ze kwam gewoon niet meer hierop terug! Bij het afrekenen vroeg ik of er nieuws was over mijn pannenkoek en wat ze ermee gaan doen, ze zei: nee, ze doen er niets mee!! Hoe belachelijk is dit, deze klacht wordt dus niet serieus genomen en werd erg arrogant ermee omgegaan, hoe is dit nu mogelijk? Ook van niemand een excuus of een verontschuldiging. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak.