• Lid sinds 26 juli 2015

De Roseboom

Beekbergen

sandra heeft nog geen foto toegevoegd

1. sandra's profielfoto
    sandra heeft een recensie geschreven voor De Roseboom

Zeer slechte ervaring met de eigenaresse. Ze ging zitten roken op haar eigen terras. Het eten was toast met champignons, twee broodjes met twee pakjes boter en een kwart champignons. De carpaccio was zowaar nog kariger. Geen sla, dressing en pijnboompitten(4).Toen ze vroeg of het gesmaakt had (nee dus), werd ze geïrriteerd. Dat had ze nog nooit gehoord! Toen we na afloop wilden betalen, kon dat niet apart en niet met contant en pin. Er zat niemand in de zaak op zondag met zonnig weer, dus tijd had ze genoeg. Daar deden ze niet aan... Ze gaf me het gevoel dat ze me wilde straffen voor de kritiek op het eten.

2. sandra's profielfoto
    sandra vindt de recensie door Eris voor De Roseboom leuk

Helaas geen positieve ervaring met de Roseboom. Als voorgerecht de garnalencocktail; daar zat weinig smaak aan. De garnalen waren waterig en er zat nauwelijks saus bij. Wel wat ijsbergsla en ei, maar al met al zeker niet wat je je bij een garnalencocktail voorstelt. Mijn tafelgenoten hadden soep vooraf, deze bleek niet vers maar opgewarmde 'soep uit zak' te zijn.

Toen een van mijn tafelgenoten na het voorgerecht om een karaf water vroeg voor bij het hoofdgerecht, kon dit niet 'omdat daar nooit om gevraagd wordt'. Al zou het echt zo zijn dat daar nooit eerder om gevraagd is (wat ik ten zeerste betwijfel): hoeveel moeite is het nou om een karaf te pakken en die te vullen met Spa Blauw?

Verder met het hoofdgerecht: de vegetarische burger met champignons. Als ervaren vegetariër weet ik dat je dit soort burgers in alle soorten en smaken hebt, en ze ook prima zelf kunt maken. De kant-en-klaarburger die ik kreeg was echt gortdroog, zonder kruiden, sausje o.i.d. De champignons die erbij werden geserveerd kwamen uit pot (!), echt niet de kwaliteit die je verwacht als je uit eten gaat. Ook aan de groenten die erbij werden geserveerd zat helaas weinig smaak en waren te lang doorgekookt. De frietjes waren wel lekker.

Ik zou echt niemand aanraden om hier te gaan eten. Het restaurant zou ik vooral als tip willen meegeven om op de kwaliteit van hun producten te letten, verse ingrediënten te gebruiken en geen kant-en-klare soepen en sausjes te serveren. Voor de prijzen die worden gerekend verwacht je namelijk wel goed en lekker eten.

2,7