• Lid sinds 21 juni 2013

AC Restaurant

Oirlo

sanchez heeft nog geen foto toegevoegd

1. sanchez's profielfoto
    sanchez vindt de recensie door sanchez voor AC Restaurant leuk

Ik heb alle 4 een halve sterretje gegeven, terwijl ze het niet eens verdienen! eten smaakt voor geen meter, veel te duur. Over drinken valt er niks te zeggen. Gelukkig ook! Maar het eten is daar echt vreselijk!! uitsmijter half aangebrand en die geven ze ook gewoon weg! Vlees zoals de biefstuk en sate niet goed gaar! Service is ook slecht! Er werken namelijk veel jongeren en als het een beetje druk is, dan zijn ze ook niet meer vriendelijk! Sfeer is matig. Prijs/kwaliteit is om te schreeuwen! Ze durven best veel te vragen voor wat je op je bord krijgt. Kwaliteit is het ergst! Die proef je gelijk al! Kant en klaar producten. AC is geen aanrader om te gaan eten!

2. sanchez's profielfoto
    sanchez vindt de recensie door Jos voor AC Restaurant leuk

Als dit restaurant model staat voor de ontvangst, eten en bediening in Nederland, adviseer ik iedereen om voortaan een paar kilometer door te rijden naar de grote M. Dat is wat ik in ieder geval de volgende keer wel doe.

2,3
  3. sanchez's profielfoto
    sanchez vindt de recensie door F. Bakker voor AC Restaurant leuk

Onze ervaring en dan met name met het eten is slecht!
    De groenten smaakten nergens naar! Bloemkool, worteltjes, doperwten alles smaakte naar ?? Zo uit de magnetron zonder kruiden of een beetje boter voor de smaak.
    Mijn dochter at de komkommer en walgde ervan. Ze zei weet je hoe een stuiterbal ruikt? zo smaakt deze komkommer!
    Ik had een biefstuk, die was aardig goed maar de zalm van mijn man smaakte ook nergens naar.
    Je moet veel betalen voor waardeloos eten. Zonde van het geld!
    Sorry maar wij komen hier nooit weer!

1,4
  4. sanchez's profielfoto
    sanchez heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

5. sanchez's profielfoto
    sanchez vindt de recensie door hennie voor AC Restaurant leuk

Als dit kwaliteit is dan weet ik niet wat ze hier onder verstaan.

Kwamen binnen aansluiten in de rij 1 man achter het buffet 3 personen aan het bijvullen en rond lopen.

Voordeel menu duurde 20minuten dan maar wat anders.

Prijs kwaliteit niet in verhouding e/o het was zeer slecht hoe kan je hier naam restaurant voeren De voedselbank heeft betere kwalitiet.

1,4