• Lid sinds 4 februari 2014

Restaurant Cocody

Geldrop

San heeft nog geen foto toegevoegd

1. San's profielfoto
    San heeft een recensie geschreven voor Restaurant Cocody

Een teleurstellende ervaring: mijn (bejaarde) moeder en ik hadden een cadeaubon van 50,00 euro, die we wilde verzilveren bij Cocody.
    Bij aankomst werden we welkom geheten met een pot thee en er werd meteen (gelukkig) naar de bon gevraagd door de eigenaar. Wij bleken via een site doorgelinkt te zijn naar Gift for 2 terwijl deze bon van een organisatie was die reeds failliet was (wat wij uiteraard niet wisten!). Daar konden wij en ook Cocody helemaal niets aan doen.

De heer des huizes werd niet koud of warm van dit feit en kon niets voor ons betekenen. Ja, we konden een High Tea gebruiken van 24,00 pp.
    Wij waren teleurgesteld omdat de bon niet geldig meer bleek te zijn en vroegen of hij nog acties had lopen, aangezien het bedrag van 50,00 euro van onze bon al in rook was opgegaan.
    Met een stralende lach vertelde hij dat we bonnetjes van de tandpasta-actie oid konden gaan halen, en dat hij verder niets in de aanbieding had. We kregen zelfs geen kopje thee aangeboden terwijl er een volle pot thee op tafel stond. Uiteindelijk zijn we maar opgestapt.

Resumerend: wat liepen mijn moeder en ik mis? Een gezellige middag bij Cocody. Wat loopt Cocody mis: 25 dames van de zwemclub voor een Hih-tea.
    Als meneer wat meer gevoel en belangstelling had getoond voor zijn gasten, hadden we zeker positieve reclame gemaakt. Voor ons geen Cocody meer.