• Lid sinds 12 juli 2019

Keyzer Palace

2. Keyzer Palace

3. New York Pizza

Nieuwe recensie

Sally heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Sally's profielfoto
    Sally vindt de recensie door R.Polman voor Kwai Wan leuk
    Chinees-Indisch Den Bosch

Reactie op hoge score. 2 weken terug op zondag, waren wij (2 personen) zeer benieuwd hoe het lopend buffet was. Na reserveren een nette ontvangst. Een tafel in het midden was zeer moeilijk te berijken (buik inhouden en voorzichtig schuiven) De soep was heerlijk en het biertje was er snel. Maar toen ging het (zeer) mis de bakken van het buffet waren leeg, wat er nog wel in sommige bakjes zat was steenkoud. Het personeel hiervan op de hoogte gebracht, toezegging er wordt aan gewerkt. 15 min later naar de stand van zaken gevraagd, wij zijn er mee bezich. Weer 15 min later, nog geen aanvulling. Na nog eens gewacht te hebben had ik hier geen zin meer in, mijn zin om eens lekker te gaan eten was geheel verdwenen. Heb onze cosumpsies afgerekend en ben gegaan. Na +/- 2 weken had ik toch nog behoefte om te reageren, dit omdat ik had vernomen dat het nieuwe eigenaren waren. Ook zij verdienen een kans. Doe er je voordeel meen. Groet, Rob Polman.

2. Sally's profielfoto
    Sally vindt de recensie door A.Galiart voor Kwai Wan leuk

A.Galiart

Babipangang is niet meer wat het geweest is nu er een nieuwe eigenaar in staat.
    Vroeger was het vlees malser nu vaak harden stukken vlees.
    Dit was jammer genoeg fe laatste keer.

1 positieve stem1 negatieve stem
  3. Sally's profielfoto
    Sally heeft gereageerd op een recensie van Keyzer Palace

Precies zoals beschreven, helemaal mee eens, ongeinteresseerd en wat je ook zegt het kan ze geen reet boeien

4. Sally's profielfoto
    Sally vindt de recensie door Maryam voor Keyzer Palace leuk
    Chinees-Indisch Rosmalen

Vandaag daar gegeten. Ben vaker in wokrestaurants geweest, maar dan in het westen van het land. De keuze in gerechten hier viel enorm tegen. Had het wokmenu genomen, incl. drank voor €25.

Vreemde keuzes ook… salamiworstjes… rookworst… niet iets wat je in een Chinees restaurant gauw zult vinden… maar goed. Ik nam 2 sushi… en een garnalen salade… eigenlijk wat gekookte garnalen op een bedje van onaangemaakte sla. Aan tafel gekomen wilde ik aan de garnalen beginnen… lachten de darmkanalen mij toe. Ik heb nog geprobeerd ze te verwijderen, maar alle garnalen zagen er zo uit, ik heb het dus maar opgegeven. Op de vraag van de serveerster of er iets mee was… legde ik het haar uit. Haar antwoord was… oh. Ze zijn altijd zo. Nou. Ik eet graag garnalen, maar geen ontlasting zei ik… ze zei verder niets, haalde haar schouders op en ging in het chinees verder met een collega. Peper, zout, ketjap en sambal waren nergens op de tafeltjes te bekennen. Er was weinig keuze… de temperatuur van het eten was veel te koud, er was heel weinig, net of het de overblijfselen van gisteren waren… ik was er nogal vroeg, 17.30 uur. Lamskoteletten, eendeborstfilet… ik heb het niet gezien… het viel allemaal erg tegen. Mijn tafelgenoot was het helemaal met mij eens… We besloten af te rekenen en riepen de ober. Die keek heel verbaasd en zei: u hebt toch betaald voor het hele menu? Toen wij antwoordden dat het ons totaal niet smaakte zei hij niets… haalde alleen zijn schouders op en zei: dat is € 50! Wel zei hij nog… tot ziens… nou… dat kan hij dus echt vergeten… nooit meer!

5. Sally's profielfoto
    Sally vindt de recensie door Erik van der Zanden voor Keyzer Palace niet leuk

Erik van der Zanden

Heel goed restaurant en goed te vinden lekker sfeer lievelings restaurant eeet hier en dan ben je niet skuut en skeer.

6. Chinees-Indisch Rosmalen

Jaren lang trouwe klant geweest en vandaag schandalig behandeld op een bijna vechtpartij na. Zeer slechte sevice en absoluut niet klantvriendelijk. Eten is okay.

7. Sally's profielfoto
    Sally vindt de recensie door Van der meer voor Tekinev leuk

Van der meer

Gezellige sfeer.
    Fijne bediening en heerlijk gegeten door de variatie aan kruiden is de mixed grill ook echt een mix van smaken.
    De eigenaar wil het je goed naar de zin maken.

8. Sally's profielfoto
    Sally vindt de recensie door Sally voor Keyzer Palace leuk
    Chinees-Indisch Rosmalen

Zoveel potentie, mooie lokatie maar wat een vreselijke sjagrijnen die achter de bakplaat staan en dan kom je na 6.30 En wordt er nauwelijks nog aangevuld. Heel jammer, na vijf drankjes word er ook duidelijk minder tot niet geschonken met de wijn etc… de eerste drie glazen gaan snel, daarna wordt het sloom tot niet meer. De hoeveelheid als je voor 6 uur komt is goed maar haal die vreselijke man achter de bakplaat weg, daar kan geen vriendelijkheid vanaf… en zorg voor aanvulling ook voor mensen die later komen, die hebben toch recht op dezelfde kwaliteit?

9. Sally's profielfoto

12. Sally's profielfoto
    Sally vindt De Griek niet leuk

13. Sally's profielfoto
    Sally heeft gereageerd op een recensie van Kwai Wan

sorry vergelijk het eens met het lopend buffet in Drunen daar zit alles bij en dat voor dezelfde prijs, nee dit is niet goed en onlangs toch weer geprobeerd en zijn de gerechten nog minder , spare ribs ipv daging roetjak en de toetjes zijn veel te sober, ook de garnalen gaan nu vol met papje en zijn niet meer net als in het begin, dus nog slechter, heel jammer, want het heeft potentie maar als U niet naar opbouwende kritiek kunt luisteren gaat het niks worden en het kan alles worden, dit zeg ik als ondernemer naar een andere ondernemer. Een waar complimentje voor de bediening want die is perfect, geweldige jongens en supervriendelijk, maar het eten is te sober, en dat is jammer , please do er wat mee

14. Sally's profielfoto
    Sally vindt de recensie door Bob van Hemel voor Kwai Wan leuk
    Chinees-Indisch Den Bosch

Lopend buffet biedt heel weinig, en dan wordt het niet consequent aangevuld, Zo ben je weer net zo snel je klanten kwijt… Geen ijs, extraatjes… als een schamel beetje buffet. De prijs is ok maar vergelijk dit met de concurrent uit Drunen en het is lachwekkend.

1 positieve stem1 negatieve stem