• Lid sinds 26 mei 2009

Il Vesuvio

2. Il Vesuvio

Nalu Beach

Den Haag

Saint heeft nog geen foto toegevoegd

1. Saint's profielfoto
    Saint heeft een recensie geschreven voor Bogor Roemah Makan

Saint

Zeer smaakvol eten. Nooit geen last van dit eten en daar ben ik persoonlijk nogal gevoelig voor.

Aardige klantgerichte bediening. Men zorgt zelfs ervoor dat je het eten dat over is mee kan krijgen. Service!

De inrichting zou iets beter/sfeervoller mogen. En bijpassende muziek /themamuziek mis ik ook soms. Af en toe als het vol en druk is is de ruimte wel rumoerig. Maar verder kwalitatief heel goed!

2. Saint's profielfoto
    Saint heeft een recensie geschreven voor Il Vesuvio

Saint

Simpel, gezellig en goed. Zeer goede pasta's en pizza's tegen een nette prijs.

Service: Als ik bel voor een pizza en ik loop er in 10 minuten naartoe kan ik afrekenen en meestal zonder te wachten mn pizza meenemen!

Enige minpuntje vind ik persoonlijk dat er geen tuin of terras beschikbaar is om lekker buiten te eten op een warme zomerdag. Dat zou dit restaurant goed kunnen gebruiken.

3. Saint's profielfoto

4. Saint's profielfoto
    Saint heeft een recensie geschreven voor Nalu Beach
    Kleine eetwaren Den Haag

Saint

Je denkt ik neem een Sateetje. Dan zie je de prijs van €14,50 voor de saté ajam en je schrikt. Maargoed, je denkt het is zomer en als het dan goed is waarom niet. Dat viel vies tegen. 3 stokjes kipsaté met daaroverheen een pindasaus die meer leek op de Barbecuesauce van Mc Donalds. Daarnaast een klein stukje watermeloen en een handjevol kroepoek. Echt te weinig.

Daarnaast had de ober mij gevraagd of ik er friet bij wilde. Deze was te krokant gebakken in te kleine hoeveelheid met te veel zout en zelfs paprikapoeder (!?) erop. Achteraf bleek dat deze frietjes me nog eens €3,- extra gekost hebben!

€4,- voor een glas rode huiswijn is nog tot daaraantoe, maar een Irish Coffee (deze was wel erg lekker) voor €8,- verkopen is echt te gek.

Het personeel is over het algemeen vriendelijk. Maar bij langslopen terwijl je eet wordt er niet gevraagd of het smaakt. Op het moment dat er gevraagd wordt of het gesmaakt heeft bij het afruimen van de tafel, wordt er enkel gereageerd met 'Das jammer, ik zal het doorgeven'.

Uiteindelijk wordt er bij afrekenen nog eens vermeld dat het doorgegeven is aan de keuken dat de maaltijd niet is bevallen. Maar een eventuele 'verzoeningsactie' in het kader van de klantvriendelijkheid blijft uit. Betalen zul je!

2,9