Activiteiten van Sadé

1. Sadé's profielfoto
    Sadé heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Ik heb hier nu twee keer gegeten. De ene keer had ik een studentenmenu besteld, welke redelijk tegenviel. De porties waren heel erg klein en er zat weinig smaak aan. De service was wel snel en tijdens het eten vriendelijk. Toen ik echter wegging met mijn vriend maakte ze een vulgair gebaar. Niet echt netjes. De tweede keer ging ik met mijn familie eten en was het eten heerlijk. Deze keer was de service echter minder. Ondanks dat we bijna de enige waren, hebben we amper iemand aan onze tafel gezien en moesten we zelf naar de balie lopen om drinken te krijgen.

2. Sadé's profielfoto
    Sadé heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

Ik heb hier al een aantal keer gegeten en ben altijd zeer tevreden. De porties zijn ondanks de lage prijzen groot en lekker. De kaart en gerechten zijn vrij simpel, dus daar moet je van houden. De service is snel en vriendelijk. Zelfs tijdens de Vierdaagse, wat volgens mij toch een van de drukste momenten van het jaar is. Wat ik ook heel fijn vind is dat niet alle tafeltjes tegen elkaar aangepropt staan, wat in veel restaurants wel het geval is en je amper van je stoel af kunt zonder degene achter je hoeft te storen. Ik zal hier nog veel vaker eten en raad dit anderen ook aan!