• Lid sinds 23 augustus 2014

1. 10

Madera

Veldhoven
Nieuwe recensie

Sabine Aimée heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Sabine Aimée's profielfoto
    Sabine Aimée
    Van restaurant

Beste Aly en Hans,
    Jammer dat jullie de service deze keer niet prettig vonden.
    Was fijn geweest als jullie mij na alle keren dat jullie goed en fijn zijn geholpen, mij dit niet persoonlijk hebben vertelt. Inderdaad hebben wij nieuw personeel, waaronder ook achter de bar. Zij hebben natuurlijk ook de tijd nodig om iets goed onder de knie te krijgen. Ook ik als gastvrouw kan er wegens omstandigheden wel eens niet zijn. Mijn excuses daarvoor. Wat betreft de kleine mankementen, daar wordt aan gewerkt. Hopelijk zie ik jullie binnenkort weer een keer.

Groetjes en liefs,

Sabine

2. Sabine Aimée's profielfoto
    Sabine Aimée heeft een recensie geschreven voor Madera
    Mediterraans Veldhoven

Heerlijk gegeten in dit mooie sfeervolle restaurant. Ook de service was top!

3. Sabine Aimée's profielfoto
    Sabine Aimée heeft Asteria toegevoegd als favoriet restaurant

Asteria

Gerechten van hoogste kwaliteit, en dat proeft u!!
    €€ -
    • Grieks
    • Mediterraans
    Volkelseweg 7 Boekel
  4. Sabine Aimée's profielfoto
    Sabine Aimée heeft gereageerd op een recensie van Asteria

Bedankt voor uw recensie. Ik zal het Mo doorgeven. Vind hij vast leuk om te horen!!

5. Sabine Aimée's profielfoto

Beste mevrouw/meneer Akkers,
    Wij zullen uw tip qua drinken meenemen in het verbeteren van onze service. Natuurlijk willen wij abbsoluut niet irritant overkomen, integendeel. Wat betreft onze prijzen liggen deze op dezelfde lijn als andere restaurants. U kunt voor slechts 24,50 euro genieten van een prachtig 3 gangen keuzemenu. Ik hoop dat u wel lekker heeft gegeten en u voor een tweede maal te mogen begroeten in ons restaurant. Bedankt voor uw recensie en hopelijk tot ziens. Met gastvrije groet Sabine Adamopoulos

6. Sabine Aimée's profielfoto

Beste meneer en mevrouw de Greef,

Ik vind het heel spijtig om te lezen dat u na alle keren dat u bij ons bent wezen eten, helaas gisteravond niet tevreden was.
    Ik hoorde vandaag van mijn medewerkster, dat u de Biftheki inderdaad te lang vond gebakken. Waarschijnlijk is er een miscommunicatie geweest, wat betreft een drankje aanbieden of het eten van uw man opnieuw te maken.(??) Ik had het liever, net als u, die avond meteen goed opgelost gezien, maar helaas is dat niet het geval. Tevens was ikzelf niet meer aanwezig. Toch wil ik het via deze weg graag voor u oplossen door uw gerecht opnieuw voor u klaar te maken, zoals u normaal van ons gewend bent. Met natuurlijk een lekker getapt biertje erbij. Hiervoor wil ik u dan ook van harte voor uitnodigen.
    Inde hoop dat u dan wel een goede recensie kunt schrijven.
    Ik zou het natuurlijk vervelend vinden als u voorlopig niet meer terugkomt.

Ik hoop dat ik het zo naar wens voor u heb opgelost.

Graag hoor ik spoedig van u. 0492-774341

Met gastvrije groet,

Uw gastvrouw,

Sabine Adamopoulos

7. Sabine Aimée's profielfoto

Beste meneer en mevrouw de Greef,

Ik hoorde vandaag van mijn medewerkster, dat u de Biftheki inderdaad te lang vond gebakken. Waarschijnlijk is er een miscommunicatie geweest, wat betreft een drankje aanbieden of het eten van uw man opnieuw te maken.(??) Ik had het liever die avond meteen goed opgelost gezien, maar helaas is dat niet het geval. Tevens was ikzelf niet meer aanwezig. Toch wil ik het via deze weg graag voor u oplossen door uw gerecht opnieuw voor u klaar te maken, zoals u van ons gewend bent. Met natuurlijk een lekker getapt biertje erbij.
    Hiervoor wil ik u dan ook van harte voor uitnodigen.
    Ik zou het natuurlijk vervelend vinden als u voorlopig niet meer terugkomt.

Ik hoop dat ik het zo naar wens voor u heb opgelost.

Graag hoor ik spoedig van u. 0492-774341

Met gastvrije groet,