• Lid sinds 23 mei 2011

Chez Antoinette

Deventer

De Naober

Ruurlo

Saartje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor Oude Post
    Internationaal Renkum

Vanavond gegeten in Oude Post in Renkum. Ik kan niet zeggen dat ik lekker heb gegeten, dat zou een enorme understatement zijn. Het was Héérlijk!

Deze 2 broers hebben van het oude postkantoor (waar hun vader altijd heeft gewerkt) een waar Hof van Ed(t)en gemaakt.

Leuke en enorm attente bediening (in ons gezelschap was iemand met een allergie en de kok kwam speciaal uit de keuken om haar te wijzen op een onderdeel van het gekozen hoofdgerecht waar ze allergisch voor zou kunnen zijn).

Broer-kok maakt hemelse gerechten (geleerd bij Sergio/Oude Sluis) en broer-gastheer is zoals een gastheer hoort te zijn; hartelijk, gastvrij en attent.

Nog een tip; probeer het choco-citrus dessert. Alle dames in ons gezelschap waren er stil van... Hemels!

2. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor De Heikamp
    Pannenkoekenhuis Ruurlo

Leuke plek in het bos. Eerst ravotten in het bos en speeltuin of bijv. Wouter Kabouterpad lopen en naar Doolhof. Dan relaxed op het terras neerstrijken voor een heerlijke pannekoek. Leuk voor de kinderen het kaboutermenu met een ijsje na die in een kabouterschaaltje zit (mogen ze meenemen). Wij hebben er al wat verzameld, dochter is er dol op!

3. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor De Tuinkamer

Heerlijk eten, inrichting wat ouderwets. Beetje voor wat ouder publiek. Mooie locatie buitenaf.

4. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor De Naober

Gewoon leuk! Heel gezellig eetcafe, niet duur maar perfect eten. Wij komen er regelmatig als we even geen zin hebben om te koken.

Fijne bediening, kinderen kunnen gerust mee. Eigenaar Rob houdt van gezelligheid en creeert met zijn personeel een gezellige sfeer.

Ook heerlijk buiten zitten.

Prijs kwaliteit verhouding is top!

5. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor Chez Antoinette

Heerlijk eten en wat een leuke bediening! De eigenaren weten precies hoe ze hun gasten thuis kunnen laten voelen. Erg attent en veel persoonlijke aandacht, zelfs bij een grotere groep.

Erg gezellig en het lekkere eten zorgt ervoor dat we snel een keer terug komen!

6. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mondani

Met kerst gegeten, wat een superleuke sfeer! Canadese, warme kerstsfeer. Je kreeg het gevoel dat je gast was bij iemand thuis, alle gasten kregen zelfs een klein cadeautje.

Heerlijk gegeten en zelfs mijn 4-jarige dochtertje vond het leuk.

Aanrader!

7. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor Kawop
    Nederlands Lochem

Leuk gelegen op de markt en knus door de aparte eetkamers. Lekker gegeten al is het wel een wat prijzige kaart.

8. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor De Schatkamer

Heerlijk eten en perfecte wijn. Het restaurant is erg sfeervol en de bediening erg gastvrij.

Een aanrader!

9. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor Ellens
    Nederlands Zelhem

TOP! Heel gezellig zitten en altijd heerlijk eten!

Onlangs nog geweest. Helaas werd iemand in ons gezelschap onwel. Bediening was super behulpzaam en dacht met ons mee. Bestelling naar keuken werd direct geannuleerd om te overleggen met ons of we etentje door wilden laten gaan.

Echte aanrader!

10. Saartje's profielfoto
    Saartje heeft een recensie geschreven voor Het Huys van Frederik Hendrik

Vorig weekend geweest, inderdaad erg jonge bediening die beweerde dat ricotta een soort van vleeswaren was?!

Voorgerecht begon veelbelovend, maar tussengerecht Heilbot van Kampement menu was erg teleurstellend. Erg laf van smaak... Hoofdgerecht was slecht, eten was lauw, op saus lag een dik vel.

Werd wel erg goed geluisterd naar kritiek en bijzonder goed opgelost met aanbieden van een gratis dessert naar keuze. Dessert was subliem!

Entourage geweldig, maar bediening zou meer kennis van zaken moeten hebben. Verder zou de kok iets kritischer mogen zijn op zijn hoofdgerecht en erop toezien dat het direct en warm wordt uitgeserveerd.

We proberen het na veel goede verhalen van kennissen binnenkort gewoon nog een keer want het is verder een erg leuk restaurant.