Activiteiten van S. Prick

1. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Otto en Marga van Kempen voor Popsuiker leuk

Otto en Marga van Kempen

Lekker gegeten voor een goedkope prijs. Saté erg lekker, goede stevige patat en een frisse salade. Spekpannenkoek met ananas lekker. IJs toe, advocaat met slagroom en chocola. Onze complimenten Marga en Otto.

2. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Tamara voor Popsuiker leuk
    Kleine eetwaren Heemstede

Via social deal, eerste keer poffertjes gegeten. Nu inmiddels zijn we er al ruim 15 keer geweest. Naast de heerlijke poffertje en pannenkoeken, hebben ze ook een lekkere 3-gangen menu of kaasfondue (of gewoon a la carte). De gerechten worden leuk gepresenteerd, vooral de soep is erg leuk gedaan! Het personeel is vriendelijk en dat is ook wel te zien aan de meerdere vaste klanten. Mocht je geen social deal hebben, is het restaurant ook gewoon betaalbaar! Locatie is gezellig op een mooie hoek en gratis parkeren is op loopafstand. Zeker een aanrader!!! Wij zijn er in ieder geval begin december weer!

3. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door h warmerdam voor Popsuiker leuk

h warmerdam

Het was zeker de moeite waard, wij komen zeker terug. Het was erg gezellig, heerlijk gegeten. En een mooie locatie op de hoek, en de menu keuze was ruim voldoende.

4. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Bianca van Ham voor Popsuiker leuk

Bianca van Ham

Heerlijke poffertjes en betaalbaar! Ook heb ik hier de schnitzel en sate besteld!

Schnitzel echt zoals in Oostenrijk echt super! Saté is lekker gekruid.

Vriendelijke mensen en lekker knus stekkie! Echt een aanrader..

5. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Mark voor Popsuiker leuk
    Kleine eetwaren Heemstede

Ben net terug uit dit restaurant. Ik had een veiling-coupon en moet zeggen dat deze mensen het snappen. Niks geen onderscheid tussen een veiling gast of passant gewoon dezelfde behandeling en hetzelfde volle bord!
    Vooraf een tomatensoep in een leuk pannetje geserveerd. De frites en sate waren van een prima kwaliteit en de hoeveelheid was ruim voldoende. De salade bevatte van alles wat en voor mij te veel uitjes maar dat is persoonlijk. 2 bollen ijs toe, ook deze coupe was tot de rand gevuld.
    Als ik de eigenaar was zou ik kijken of de presentatie van de gerechten wat leuker kan, maar waar gaat dat over... Het eten, dat is het belangrijkste en dat scoort (helemaal gezien de prettige prijs) echt voldoende. Ook de drankjes zijn goed geprijsd. De gastvrouw (geloof tevens de eigenaresse) bedient erg prettig.
    Ik kom eerst nog een keer terug voor de poffertjes, maar sluit niet uit dat ik de schnitzel ook nog een keer kom proeven :-)

6. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Kiebert voor Popsuiker leuk
    Kleine eetwaren Heemstede

Pannenkoeken waren heerlijk. Leuke bediening maar vooral goede service dat we na 2 uur in de file gestaan te hebben toch tegen sluitingstijd een pannenkoek voor ons klaar stond.

7. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door joop en margot voor Popsuiker leuk

joop en margot

Vandaag voor het eerst daar gegeten. Eten was super lekker, goede bediening en super gezellig. Komen zeker terug!

8. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Edwin Sterke voor Popsuiker leuk

Edwin Sterke

Eten en drinken bij Popsuiker is altijd leuk, gezellig en goede kwaliteit voor de prijs. De service is erg goed, en de ambiance ook. Met mijn 13jarige dochter kom ik hier graag voor poffertjes en 3 gangen diner. Zeker een aanrader, maar laat ook een plekje voor mij over...

9. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Chantal voor Popsuiker niet leuk
    Kleine eetwaren Heemstede

Zeer slechte bediening en koude soep uit blik. Kaasfondu leek wel behangplaksel. Als je er wat van zegt kijkt het personeel je de deur uit. Al met al een slechte tent. Geen aanrader.

10. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Daniellekolkman voor Popsuiker leuk

Daniellekolkman

Op 2e kerstdag heerlijk gegeten van de tafelgrill. Soepje vooraf en als dessert lekker een ijscoupe!! Als afsluiting nog een lekker kopje koffie, thee en chocolademelk. Kortom zéér geslaagd en zeker weer voor herhaling vatbaar.

11. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Fred voor Popsuiker leuk
    Kleine eetwaren Heemstede

Op 2e kerstdag de tafelgrill uitgeprobeerd met 3 personen. Met dit apparaat toch het gevoel gehad dat we een beetje "zelf gekookt" hebben. De vriendelijke en servicegevoelige bediening zette onze tafel vol met ruim voldoende vlees, salade, friet, sauzen, brood enz. Lekker gegeten met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

12. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Marijke van den Haak voor Popsuiker leuk

Marijke van den Haak

Tweede kerstdag een overheerlijk driegangenmenu menu, soep vooraf, plaatgril op tafel met meer dan voldoende vlees e.d., en koffie/thee of ijs toe.

Wij zijn voor de tweede keer hier geweest, de eerste keer voor de heerlijke poffertjes. Wij komen in ieder geval zeker nog terug. Gewoon heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

13. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Familie Bosch voor Popsuiker leuk

Familie Bosch

Met een Groupon gegaan. Lekker gegeten, zowel voor-, hoofd- als nagerecht was lekker. De kinderen hebben genoten van de poffertjes.

Betaalbare prijzen en vriendelijke mensen. De gerechten zijn simpel met een vergelijkbare prijs

Wij gaan zeker nog een keer terug met de kinderen.

14. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door van den Berg voor Popsuiker leuk

van den Berg

Voor de 2e maal weer heerlijk gegeten, deze keer het grilldiner. Ongelooflijk wat uitgebreid!! Het vele overgebleven vlees werd netjes voor ons ingepakt. Zonde om weggegooid te worden. Hartelijk dank voor de goede service.

15. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Elly Maat voor Popsuiker leuk

Elly Maat

We hebben poffertjes gegeten met Groupon. Warme poffertjes, heerlijk.

16. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Yorinde voor Popsuiker leuk
    Kleine eetwaren Heemstede

Wanneer je zin hebt om uit eten te gaan is Popsuiker een goede keuze. Het eten is erg lekker en in verhouding helemaal niet duur. Het personeel is erg vriendelijk en begripvol. Zeker een aanrader om hier gezellig te eten met uw kinderen of familie.

17. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door M.Balvert voor Popsuiker leuk

M.Balvert

Leuke locatie, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.

18. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door dirk van der molen voor Popsuiker leuk

dirk van der molen

Prima ervaring en super gegeten. Komen hier nu al 1.5 jaar en ziet ze groeien. Lekker voor weinig en super bediening Komen snel terug.

19. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Frans Lucassen voor Popsuiker leuk

Frans Lucassen

Eten is goed, sfeer is prima, niet duur en onzettend goede bediening. Advies is: ga zo door!

20. S. Prick's profielfoto
    S. Prick vindt de recensie door Funda Coskunsoy voor Popsuiker leuk
    Kleine eetwaren Heemstede

Alweer heerlijk gegeten bij Restaurant Popsuiker. Gezellig restaurant voor het hele gezin. Keihard werkende mensen die je een lekker geniet moment bieden. Wij gaan gauw weer!

Hartelijke groet,

Funda & Reza