1. Behalve dat het aanzicht en inrichting van hotel gedateerd en verloedert was, zag het personeel onverzorgd eruit (op een enkele uitzondering na). Bovendien is het personeel niet instaat om Nederlands te praten (in soort gebrekkig Engels) wat je wel mag verwachten van een Nederlands hotel. De ingangspartij van buiten naar vinnen het hotel toe ziet er niet uit. Tuin erom heen maakt een rommelige indruk en niet onderhouden. Ook de entree is potsierlijk alsmede de belachelijke kleurde dierenbeelden die hier en daar staan. Gescheurde vlaggen en in de mast van top. Diverse kappotten screens die overduidelijk zichtbaar waren maken. Tuinmeubilair dat smerig was en samengeraapte indruk maakte. Dat alles maakt een zeer onverzorgde indruk. Dan staat de hele dag keiharde muziek in de bar/ entree aan, zodat van ergens rustig kunnen zitten geen sprake is. Deze gaat 's-avonds helemaal los zodat wel een bruin café lijkt met dronken gasten ipv een hotel. Gelukkig stop deze muziek tegen 24:00 uur zodat je dan kunt gaan slapen. Hoewel de kamers gedateerd zijn en wel likje verf kunne gebruiken waren ze schoon (en dat is al heel wat). Het hotel zelf was smerig (vloeren en ramen, die in jaren niet gezeemd zijn, etc.). Eten en drinken is er voldoende, maar behoorlijk eenzijdig in de zin dat deze voornamelijk bestaat vette hap (vlees, friet, pasta), weinig groente en andere meer gezonde dingen, jammer had veel goed. Het ontbijt is ook te veel standaard (vette hap) en te veel op brood gericht. (De Lunch hebben we maar wijselijk overgeslagen tijdens ons verblijf) de administratie was een janboel eerst kregen we een verkeerde kamer toegewezen die reeds bezet was. De zogenaamde chique kamers (groter) die kon nemen zagen er niet uit, qua kleur en qua inrichting. Echt ongelofelijk dat je voor zoiets € 25/€ 50, - per persoon per nacht meer moet betalen! Bij het huren van fietsen wordt er geen goede sleuteladministratie bijgehouden. Het huren van de tandem was daardoor dan ook niet mogelijk (sleutel zoek). Al met al hebben ons verblijf daar met een nacht ingekort en zijn wij na het diner meteen vertrokken. Voor ons hoeft toen geen discoavond meer en het smakelijk ontbijt hebben wij maar overgeslagen! Wij komen in ieder geval op deze teleurstellende locatie nooit meer terug!

3,7
  2. s.blasweiler