• Lid sinds 24 augustus 2009

TWINS

Den Haag

Ruud heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor TWINS

Een waardeloze tent.
    Afgelopen zaterdag 22 augustus getracht een hapje te eten, in een tent met wel een heel vreemde leiding.

6 personen : de menu's zijn zonder aardappelen of friet, apart bestellen. Vlaamse frieten besteld, niet vlaams maar goedkope diepvries patat, waarschijnlijk gekocht bij de Aldi in Belgie ( vlaamse frietjes ). Saté moet zijn 200 gram, als het 100 gram weegt ben je een spekkoper € 15.00.
    Een spies met Ossehaas € 19.50 zonder aardappelen of frites, ca 100 gram, veel meer krijg je niet.
    Spare ribs : de 1e krijgt 2 ribs en omdat dat niet bij iedereen geleverd was, kreeg de volgende een halve rib.
    Als je vraagt hoe dat kan krijg je van de baas te horen : dan heeft die ander een mazzeltje.

De drank idem dito als het eten, eerste ronde normale glazen wijn en rose, daarna halve glazen voor dezelfde prijs.

We waren het zat.
    Een salade van € 13.50 met niets erin.
    We zijn de discussie gestopt en aangeven dat we weg gaan en alleen de drank zouden afrekenen.
    De bediening had 2 menu's van de rekening afgehaald, en de rest moest betaald worden. Ik dacht het niet, alleen de drank.
    Na veel discussie's stond ik op en toen wilde de zetbaas ( eigenaar ) ons zo snel mogelijk weg hebben. We hebben dan ook niets betaald.

En dat lijkt me voor iedereen de juiste weg, want niet goed is geld terug.
    Twins ( tweeling ) licht de mensen twee maal op.

Een uitgesproken baggertent.

1,7