• Lid sinds 10 oktober 2016

1. -

Ketelbinkie

Rotterdam

Ruud Lauwerijssens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ruud Lauwerijssens's profielfoto
    Ruud Lauwerijssens heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Met 13 personen gaan eten tijdens een weekendje Rotterdam.
    De bediening deed z'n best maar had weinig tijd en/of ervaring. We wilden gewoon van de kaart bestellen waarna bleek dat er diverse voorgerechten niet waren. Dranken die op de kaart stonden hadden ze niet meer. Het eten was redelijk, althans de vleesgerechten. De visgerechten waren droog. Er werd ons pas, nadat iedereen z'n eten had staan, verteld dat er een saladebar was. Niet handig, want je eten is koud als je terugkomt. De drankjes waren niet aan te slepen, door het personeel dan. Moesten lang wachten op drank en er kwam ook niemand vragen of we nog te drinken wilden. We bestelden o.a. een fles witte wijn, deze kregen we lauw en ongekoeld. Na netjes te hebben afgerekend voor 13 personen kreeg ik later ergen op een terras in Rotterdam een telefoontje van Ketelbinkie dat ik de rekening niet had betaald. Gelukkig had ik de rekening en het bonnetje nog. Of ik deze even wilde mailen. Heb ik gedaan met de vraag of ik een bevestiging kon krijgen of het ok was. Niets meer van gehoord.. ronduit slecht.
    Voor ons geen Ketelbinkie Rotterdam meer en zal deze zeker ook niet meer aan vrienden adviseren. Jammer.. gemiste kans. Overigens is het ons verder goed bevallen in Rotterdam.. zeker in café Ari.