• Lid sinds 12 februari 2012

Payal

Almere

ruud.bastiani heeft nog geen foto toegevoegd

1. ruud.bastiani's profielfoto
    ruud.bastiani heeft een recensie geschreven voor Payal

Eten bij Payal is zonde van je geld.

Bij de binnenkomst van het restaurant is er niemand die naar je toekomt om je jas aan te pakken of je de garderobe te wijzen. Wij hadden telefonisch een tafel voor drie personen besteld en waren aanwezig op de afgesproken tijd. Wij werden aan een tafeltje neergezet dat was gedekt voor twee personen.
    Na het nuttigen van diverse drankjes en een aantal opmerkingen over de niet gedekte tafel werd er een kleedje over de tafel gelegd het bestek werd op tafel gelegd.
    Het voorgerecht was prima en lekker. De hoofdgerechten duurden erg lang, en smaakte uiteindelijk allemaal hetzelfde. Mijn vrouw zij, zouden ze met een pakje van Knorr gekookt hebben?, het smaakt allemaal hetzelfde.
    Tot overmaat van ramp stootte mijn vrouw haar wijn om en een groot gedeelte kwam in het bord met de geserveerde Naan met garlic op ons tafeltje terecht, ook wat op de grond en was gelukkig niet bij de andere klanten terecht gekomen. De grond werd gedweild en dat was het. De rotzooi op het tafeltje werd gewoon zo gelaten. Er werd niet gevraagd van Goh mevrouw, wilt u misschien een nieuw glaasje wijn of zullen we een andere Naan brengen?, nee hoor zo laten liggen. Een bord vol met wijn en een drijvende Naan. Dat verbaasde ons achteraf ook niet, omdat er op de bar een laptop stond waar door 1 niet werkende persoon druk op gecomputerd werd, in winterjas. De rest van het personeel was in de keuken.
    Na het vragen van de rekening werd er afgeruimd en een boekje met daar in de rekening, werd op tafel gelegd, alsmede een schaaltje met wat pepermunt e.d. Er was helemaal niemand meer te zien, wij hebben het geld in het boekje gestopt en zijn vertrokken. Na onze jassen te hebben aangetrokken en we de deur uit gingen was er nog steeds geen personeel in de zaak zichtbaar, terwijl er nog wel klanten waren.

Wij vonden het complete plaatje, BAR SLECHT. De prijs was voor de service en de kwaliteit van het eten, een voorgerecht en een hoofdmaaltijd ( geen nagerecht ) voor drie personen € 100 te duur, zeker voor een restaurant met de ambiance van een snackbar of shoarmatent.

Dus voor ons nooit meer, wij gaan voor een Indiaas etentje dus toch maar naar de Utrechtse straat in Amsterdam.

1,5