• Lid sinds 10 maart 2019

2. 9,4

Cafetaria Spoorzicht

3. Cafetaria Spoorzicht

Nieuwe recensie

Ruth heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ruth 's profielfoto
    Ruth heeft een recensie geschreven voor Balkan Restaurant

Goede kwaliteit vlees, heerlijk mals en lekker bereid. Ook de bijgerechten (salade van kool en wat stukjes andere groentes en sausjes) waren authentiek Balkan-stijl. Wij vonden alleen dat er naar verhouding wel wat minder vlees mocht zijn en wat meer van de groentes en aardappelschijfjes. Je krijgt wel veel (goed) vlees voor wat je betaalt, dat is weer wel zo. We zaten beiden na 1 hoofdgerecht erg vol; geen ruimte meer voor wat anders. Van ons hadden er ook wel wat meer andere hoofdgerechten op de kaart mogen staan met minder vlees in de hoofdrol. Bediening vriendelijk en erg oplettend, restaurant gezellig druk. Misschien had er een muziekje op de achtergrond kunnen spelen. Dat hebben we nu vrijwel niet gehoord, maar het was dan ook vol binnen en misschien zou muziek wel te lawaaierig zijn geweest. We zijn erg te spreken over dit restaurant! Het was beter dan we door sommige recensies hadden verwacht.

2. Ruth 's profielfoto
    Ruth heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Spoorzicht

Goede, lekkere snacks die men je aan je tafeltje komt brengen. Uitgebreid assortiment. Erg schoon interieur (ik heb het nog nooit zo schoon gezien ergens anders), geen frituurlucht. Planten in de vensterbank voor de gezelligheid, diverse tafeltjes om binnen je patatje of broodje op te eten. Vriendelijk, erg beleefd personeel. Gewone prijzen.

3. Ruth 's profielfoto
    Ruth vindt Cafetaria Spoorzicht leuk