• Lid sinds 8 mei 2013
Van restaurant:

De Marlijn

Schiermonnikoog

Rudy Bos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos
    Van restaurant

Hallo Sander, excuus voor de slechte ervaring. Je was er oud of nieuwjaarsdag..we hadden het erg druk met z'n tweeën en jullie hebben inderdaad lang moeten wachten. Wel jammer dat jullie niets gezegd hebben tijdens jullie bezoek. Jullie kunnen alsnog gratis 2 lekkere! lattés komen halen.

2. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos heeft gereageerd op een recensie van Komma

Helemaal mee eens, bedankt ;)

3. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos heeft gereageerd op een recensie van Komma

Dát zijn de berichten!, we blijven ons best doen.

4. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos heeft gereageerd op een recensie van Komma

Hallo Kris, jammer van jullie reactie. We herinneren het ons nog prima. We hebben het zeker niet verkeerd bedoeld, maar voor al onze gasten gelden dezelfde regels en dat houdt in; geen voeten op de stoelen, behalve wanneer iemand een gebroken been heeft ofzo.

5. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Fam br limburger voor Komma leuk

Fam br limburger

Tja ,
    Het was erg gezellig zo bij elkaar op schoot nadat we drie maal, door drie verschillende goedlachse tirolermeisjes gemaand waren tot opschuiven terwijl er verder weinig mensen op het terras waren.
    De broodjes daar in tegen maakten een hoop goed.

6. Super bedankt nog voor het lekker eten en de heerlijke wijntjes.

(We zeiden toch dat we wat zouden achterlaten)

Mensen die twijfelen? Niet doen en reserveer bij de Komma.

Twee avonden heerlijk gegeten (saté en kabeljauw en de andere avond twee salades scampi met gebakken bacon).

In september zien jullie ons zeker weer.

Groeten, Rob en Geronimo.

7. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Anja voor Komma leuk

Als je wat leuks wilt in toeristisch Valkenburg, dan moet je hier zijn. De eigenaren hebben volgens mij hun ziel en zaligheid in Komma gestopt. De gerechten worden met passie bereid, en dat is duidelijk te merken op je bord! Heerlijk! Dat, gecombineerd met lekker drinken en een hele leuke, vlotte bediening, maakt dat we terug zijn gekomen en dat ook blijven doen!

Gewoon: heerlijk eten in een goede sfeer voor een leuke prijs!

8. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Anco voor Komma leuk

Aanrader! Voor wie houdt van kleinschaligheid in een prettige ambiance en daarbij heerlijk, met zorg bereid, eten moet hier gewoon heen. Geen moeilijke gerechten, goede keuzes en prima service. 3 gangen met drank voor 60 euro. Top.

9. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Bert voor Komma leuk

Je bent bij Komma echt welkom. Kaart is lekker simpel en uitstraling is hip. Je merkt hier aan alles dat ze je gewoon een leuke avond met lekker eten willen bezorgen. En dat is zeker gelukt.

10. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Paul Berendsen voor Komma leuk

Wij hebben hier gisteravond gegeten, heerlijk buiten op het verwarmde terras. We hadden de twee avonden ervoor in dezelfde gezellige straat ergens anders gegeten. Beide keren lekker en gezellig. Maar het eten bij Komma was geweldig. Mijn vrouw had een maaltijdsalade met kip en ik had tagliatelle met biefreepjes. Beide gerechten waren met veel liefde bereid. Verse produkten, mooi opgediend en met een voortreffelijke smaak. Heerlijk.
    Zeker een bezoek waard!

11. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Chantalle Essers voor Komma leuk

Chantalle Essers

Jeetje wat hebben we het leuk bij jullie gehad.

Wij hadden (mijn vriendin en ik) beide zo'n italiaanse broodrol gehad
    en dat was echt heerlijk. Bovendien nog bedankt voor de minipasta-tjes voor de kleintjes.

We komen snel weer.

Groeten van de dames uit Roermond...

12. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Familie Laan voor Komma leuk

Wij hebben Komma ontdekt eind augustus en wij zijn sindsdien vaste klanten! Onze keuze varrieerd eigenlijk nooit, we nemen altijd die overheerlijke tosti´s. De service bij deze brasserie vinden we goed, ze geven je een warm gevoel. Daarnaast is er veel aandacht besteed aan het interieur, het ziet er erg leuk uit!

Wij blijven voorlopig zeker nog vaste klanten in deze brasserie.

Groetjes,

Simone en Ineke.

13. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Thomas voor Komma leuk

Goede uitstraling van de zaak, huiselijke sfeer, schoon, goede kwaliteit eten en drinken (wijnen waren top en dat voor 3 euro per glas) en vlotte bediening.

Wij komen volgend jaar met ons zakenuitje zeker weer bij Komma dineren (en nu óók lunchen).

14. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Kim vossen voor Komma leuk

Wat een geweldige zaak. Zo'n lekkere soepen en broodjes hebben nergens anders in heel Valkenburg kunnen vinden. Niet te vergeten de avondkaart was ook helemaal top!!
    Ga zo door, wij komen zeker terug.

15. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door ernst voor Komma leuk

in één woord geweldig, we hebben ook het hele weekend nergens anders gegeten, prijs kwaliteit verhouding zoals je het niet vaak tegen komt! het personeel was ook in één woord geweldig! wij komen hier zeker terug als we weer in valkenburg zijn!

16. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Caithlin voor Komma leuk

Het eten was erg lekker, al moesten we erg lang wachten voordat er iemand kwam om een bestelling op te nemen. MAar eten was lekker drinken was goed en het was gezellig.

17. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Carina voor Komma leuk

Gisteren een hele middag in Brasserie komma gezeten.Lekker wijntje gedronken daar hadden we warme tortillachips bij besteld, die overigens lekker warm waren met een pittige saus en veel want we kregen het niet op.Vervolgens heb ik een tosti met gehalt met uien en kaas gegeten.Was heel apart opgediend de tosti in een vorm van een hoed en de sla in een bananenblad.Echt heel apart en lekker.De bediening was goed en vriendelijk.De zaak en het terras waren leuk aangekleed en gezellig.De w.c was heel netjes,wat ik toch ook belangrijk vind.En wat ik aan gerechten zag langskomen het zag er stuk voor stuk apart uit.In een woord geweldig,echt de moeite waard om terug te komen.

18. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Kees voor Komma leuk

MMM, wat kan je hier lekker lunchen.

19. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos vindt de recensie door Sebas voor Komma leuk

Alleen wat gedronken, de koffie is erg lekker en wordt leuk geserveerd. De bediening was vriendelijk en de sfeer gemoedelijk.

20. Rudy Bos's profielfoto
    Rudy Bos heeft een recensie geschreven voor De Marlijn

Lieve lui van Marlijn, bedankt nog voor het lekkere eten (Was echt erg lekker), het geduld wat jullie met ons hadden en de gezelligheid.
    Jullie zien ons wel weer.
    Groeten Rudy, Sebas, Hans, Richard (V), Ben, Hans, Remco, Chris, Gerke (pinksterzaterdag).