• Lid sinds 8 december 2015

Coco

Roermond
  3. Coco

Roermond

Ruby heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ruby's profielfoto
    Ruby heeft een recensie geschreven voor Vlees & Co

Ruby

Beste steakhouse in Arnhem en omgeving! Mijn vriend wil nooit ergens anders eten omdat hij verliefd is op de bavette en charcutterie!! We zouden er uren voor in de auto zitten en aangezien we straks niet meer in Arnhem wonen, maar terug verhuizen naar Limburg, zal dit ook vaak gaan gebeuren. Sinds de opening al fan en menig bezoekje gebracht. We blijven vaste klant!

2. Ruby's profielfoto
    Ruby heeft een recensie geschreven voor Coco

Laatst voor het eerst besteld bij Coco. We waren erg tevreden! Uitstekende kwaliteit sushi, goede warme gerechten en prima service. Vooral prettig dat er eindelijk een sushi restaurant is in de omgeving van Roermond waar beef sushi te krijgen is!!
    Op de website stond een fout gerechtje, maar na het navragen werd bij het ophalen meteen een menukaart met de juiste gerechten gegeven en excuses gegeven voor de fout. De site was blijkbaar nog niet helemaal klaar. Begrijpelijk bij een nieuw restaurant. Wij zullen hier zeker nogmaals bestellen!

3. Ruby's profielfoto
    Ruby heeft Coco toegevoegd als favoriet restaurant

Coco eetgelegenheid gesloten

€ -
    • Sushi
    Julianalaan 38 Roermond
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Ruby's profielfoto
    Ruby heeft een recensie geschreven voor Het Gesprek

Zojuist voor het eerst gegeten bij restaurant het Gesprek. Wow wat een ervaring! Het eten was verrukkelijk, de bediening was uitstekend en de kennis van de producten en wijnen die de gastvrouw had was buitengewoon goed. Je zag echt de passie die ze voor het restaurant en eten heeft. Zeer zeker een aanrader. We komen hier zeker nog vaak met plezier terug!

5. Ruby's profielfoto
    Ruby heeft Het Gesprek toegevoegd als favoriet restaurant