Lounge 8

Sumo

Den Haag

Route 66

Veldhoven

Ruben R heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Bij de opening ooit gegeten, op dat moment was het niet erg goed. Maar toen het voordeel van de twijfel gegeven. Nu ongeveer 1 jaar later nogmaals geprobeerd. Conclusie: "ik ga hier nooit meer eten"

Sushi restaurants vind je tegenwoordig op elke hoek van de straat, wat dus betekend dat de concurrentie stijgt. En dat je je moet zien te onderscheiden. En je de basis goed op orde moet hebben, dit ontbreekt bij Lounge 8 aan alle kanten.

De beginnende sushi eter zal het er redelijk naar zijn zin hebben, de ervaren sushi eter niet zo. Hier nog even op een rijtje:

- Eten is niet goed, rijst is te hard op elkaar gedrukt. Porties zijn niet gelijk, eten klef en koud.
    - Eten duurt erg lang of komt helemaal niet, bij ons kwamen er zelfs nog eendenborst na het toetje!?
    - Het is er erg luidruchtig, personeel "kwakt" het eten op tafel. En de grootste focus ligt op de verkoop van dranken.
    - Prijs / Kwaliteit vind ik ver onder de maat scoren!
    + Sfeer / Uitstraling van het restaurant is erg goed. Hier is niks over op te merken.

Mensen die beginnen over de drukte of luidruchtigheid hebben gelijk, maar dit is te verwachten bij een all-you-can-eat concept. Dit was bij ons niet storend. Ik vind het knap dat ze op vrijdag en zaterdag de tent helemaal vol hebben! Als ze met deze service door gaan blijft dit niet lang zo..

Conclusie:
    Wij gaan er nooit meer heen en voor dit geld is er véél beter te krijgen in Eindhoven.

2. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Las Salinas

Ruben R

Erg goede sfeer, leuke felle kleurtjes, echt een Spaanse uitstraling.

Personeel is vriendelijk maar je zit wel vaak erg krap op elkaar!

Het eten is "gewoon" maar de sfeer maakt heel veel goed...

Kortom, een gezellige tent om eens tapas te eten.

3. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Eethuis Zeelst

Ruben R

Eten is gewoon heel erg goed. Je kunt eten aan de bar waar je rechtstreeks in de keuken kijkt! Fijn om te zien hoe en wat ze met je eten doen!
    Dit restaurant is een voorbeeld voor de rest! Alles netjes schoon en personeel erg vriendelijk..

Een minpuntje, tijdens het eten of als je voor ze zit aan de bar praten ze veel in hun eigen taal. Vind dit niet altijd netjes als er ook mensen zijn die dit niet verstaan.

4. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor The Harbour Club

Ruben R

Zeer mooi en "hip" van binnen.

Eten was uitstekend, serveren en bord presentatie was ook erg goed!

Jammer dat er te weinig personeel was, of met iets anders bezig.

5. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Sumo

Ruben R

Beste Sushi restaurant waar wij tot nu toe hebben gegeten!

Je kunt er lunchen tussen 12:00 en 17:00 daarna begint het dinner tot 22:00. Wij kwamen om 16:20 binnen om te luchen en mochten eigenlijk maar bestellen tot 16:30. Toch nog een laatste rond kunnen bestellen om 16:50! (all you can eat)

Met om 17:00 nog de vraag of we nog 2 bolletjes ijs kunnen krijgen, en ook hier werd niet moeilijk over gedaan. Sushi's waren allen zeer royaal belegd met SUPER verse vis, alles werd met veel zorg en aandacht bereid. Zelf ben ik groot fan van de Sushi's met paling en deze waren super! Nog warm van de plaat.

Personeel erg vriendelijk en het restaurant heeft een nette uitstraling! In de middag voor 17,50 all you can eat en dat midden in scheveningen!

6. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Yakitori & The Sushi's

Ruben R

Ben hier erg vaal geweest, kwam hier 5 maanden lang minimaal 3 keer in de maand en soms zelfs 2 keer in de week.

Dan verwacht je toch dat je als "vaste klant/gast" word gezien. Maar niets is minder waar. Het viel mij zelfs op dat een bediende met de week onvriendelijker/chagrijniger werd tegen al haar gasten. Het restaurant heeft totaal geen uitstraling en de 2 rond tafels voor zijn in verhouding met de zithoogte van de stoelen VEEL te hoog. Als je vroeg komt is het vaak zelfs maar 18 graden in het restaurant en dan is het dus gewoon KOUD. Het eten is er goed alleen de sushi's wat karig belegd en vaak word het eten gewoon op tafel "gekwakt"

Begin me er steeds meer aan te ergeren en ga hier dus ook niet snel meer eten.

7. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Kyoto

Ruben R

Op tijd reserveren en extra vragen of er dan ook ECHT plek is.

Ze gaan er soms van uit dat mensen maar 1 uurtje komen en de tafel daarna voor iemand anders reserveren. Dit kan en mag natuurlijk niet. Zo komen andere voor verrassingen te staan.

Maar verder is het echt super hier! Ruime keuze aan gerechten en erg vriendelijk personeel! Heerlijke en goed gevulde/belegde sushi en grote stukken sashimi.

Specialiteit van het huis is gewoon "HEERLIJK" een echte aanrader dus! Prijs kwaliteit is gewoon en kom hier dan ook zeker terug.

8. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Route 66
    Internationaal Veldhoven

Ruben R

Pas gegeten hier, alles is nog nieuw en een leuke sfeer. Bij Amerikaans denk ik toch aan flinke hamburgers! Ze zijn niet klein maar ook zeker niet Amerikaans.

We hebben goed gegeten maar wel erg aan de prijs voor wat je krijgt. Het blijft toch "gewoon een hamburger"

Personeel is vriendelijk maar lijkt soms nog wat onervaren.

Pand oogt aan de buiten kand wat kil door een soort tl buis ('s avonds)

9. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Brown's

Ruben R

Heerlijke plek om te lunchen! Wel (ruim) van tevoren reserveren! Fijne huislijke sfeer. Doet me steeds denken aan het merk: Rivièra Maison. Het grappige is ook dat alles in de zaak nog te koop is ook.

Al met al kun je hier heerlijk lunchen en is het personeel erg vriendelijk!

10. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Hof van Holland

Ruben R

Zoals J al zegt "eenvoudig" maar hierdoor ook zeker niet slecht!

De prijzen zijn laag en dan moet je ook niet te veel verwachten.

Personeel is erg vriendelijk maar je zit vaak wel erg krap op elkaar.

En het is erg rumoerig. Prijs kwaliteit is er goed.

Sfeer is hier moeilijk te beoordelen, het is geen restaurant maar echt een eetcafé een andere sfeer dus in een "gewoon" restaurant.

11. Ruben R's profielfoto
    Ruben R heeft een recensie geschreven voor Vida Pura
    Internationaal Valkenswaard

Ruben R

Afgelopen zondag hier voor het eerst gegeten, na veel goeds te hebben gehoord over dit restaurant zelf ook de stap gezet. We hebben met 2 personen voor in het restaurant gezeten (lounge)

We hebben in +/- 1,5 uur heerlijk gegeten! Een uitgebreide wijnkaart en een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. De sfeer is er goed en het personeel is erg vriendelijk.

Volgende keer gaan we achter eens proberen.