• Lid sinds 28 januari 2013

Beoordelingen

1. Rossetti

Oss
Nieuwe recensie

Rossetti heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Rossetti's profielfoto
    Rossetti heeft gereageerd op een recensie van Rossetti
    Van restaurant

Wat betreft de spaghetti voor afhalen. Wij hebben onze excuses aangeboden en daarbij gezegd dat de volgende keer gratis is voor u, dus daar zijn we niet flauw in geweest. Wat uw komst bij het restaurant betreft. Wij hebben alle camera beelden uitgebreid bestudeerd en daarbij geconstateerd dat u continu het menu open had. In de horeca is het zo als de kaart openligt wij niet storen zodat u rustig kunt kijken. We hebben drankjes gebracht, de amuse gegeven binnen 8 minuten. En na exact 10 minuten bent u in discussie gegaan. Wij pasta van het huis aangeboden. Wilde u niet dus u bent weggegaan. Wij hebben ons best gedaan en ons aan de normen gehouden. Wij vinden het erg jammer dat u dit neer moet zetten als een review. Laatste dingetje. Niemand van onze bediening rookt, dus dat klopt ook niet. Wij hebben het idee dat u deze actie met opzet heeft gedaan. We vinden dit erg jammer om dit te zien. Wij doen ook ons best en zijn niet flauw geweest.

2. Rossetti's profielfoto
    Rossetti vindt Rossetti leuk
    Pizzeria Oss

3. Rossetti's profielfoto
    Rossetti heeft gereageerd op een recensie van Rossetti
    Van restaurant

Waarom verteld u niet dat u een hapje van het huis heeft gehad, nadat dat u zei dat we lang zitten te wachten, heb ik nogmaals een drankje van het huis gegeven, en 5 minuten later kwamen de pizza’s. Achteraf heb ik gekeken wanneer de bestelling was opgenomen, en hoelaat de pizza’s klaar waren. Dus jullie hebben precies 40 minuten gewacht. Voor zo’n drukke dag in een Italiaanse restaurant is dat normaal. Bij het afrekenen hebben wij nogmaals onze excuus aangeboden en hebben jullie Limoncello van het huis gehad. Jullie gaven daarna aan dat alles goed was en er niets aan de hand was. Nu zie ik dit verhaal en ik baal ervan.

Groetjes,

4. Rossetti's profielfoto
    Rossetti vindt de recensie door Jeanette voor Rossetti leuk
    Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, helemaal top!!

5. Rossetti's profielfoto
    Rossetti vindt de recensie door Wim Traag voor Rossetti leuk
    Italiaans Tiel

Heerlijk echt Itlaliaans eten en vriendelijke en keurige bediening.

6. Rossetti's profielfoto
    Rossetti vindt de recensie door Cinthia voor Rossetti leuk
    Italiaans Tiel

Eten was top! Zoals altijd. Onze zoon wilde voor z'n verjaardag pasta of pizza eten. Het was 1 groot feest. Super bedankt voor de gezellige avond.

7. Rossetti's profielfoto
    Rossetti vindt de recensie door Colinda voor Rossetti leuk
    Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten! Veel variatie in menu aanbod. Gezellig en sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

8. Rossetti's profielfoto
    Rossetti vindt de recensie door Familie Smits voor Rossetti leuk

Familie Smits

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.

9. Rossetti's profielfoto
    Rossetti vindt de recensie door Gert voor Rossetti leuk
    Italiaans Tiel

Sfeervol en gezellig restaurant! Zeer vriendelijk personeel! En het allerbelangrijkste...het eten is altijd heerlijk!

Meer activiteiten