• Lid sinds 21 maart 2012

L'Orangerie

Tilburg

Aap

Alphen nb

Roos van Dun heeft nog geen foto toegevoegd

1. Roos van Dun's profielfoto
    Roos van Dun heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Met 2 personen; een vriendin en ik hier gegeten. We hadden een 4 gangen keuzemenu (keuze uit 3 voor-3tussen-3hoofd en 3 nagerechten). Normaal gesproken kost dit menu €36 (wij hadden een bon). Als ik er €36 voor had moeten betalen had ik het zeker niet waard gevonden. Maar nu was het €25 voor ons en dat was prima.

Carpaccio, kalfswang, skrei en kaas.
    Carpaccio was van goede kwaliteit, mooi dikker gesneden en heerlijke balsamicoazijn, kalfswang zou ikzelf niet snel pakken maar was goed op smaak zelfs ietswat te veel, skrei mooi bereid, niet te rauw en niet te droog. Het eten was heerlijk mistte wel salade of suplement groentes wel kregen we frietjes en heerlijke appelcompot. De kazen waren heerlijk/goed geselecteerd. Moesten wel elke keer vragen of we aub wat mochten drinken maar al met al, Bediening was heel goed, vooral de wat jongere jongen en meisje! De eigenaar/gastheer was nogal uit de hoogte, naast ons zat een wat ouder stel (ook met een bon) en je zag duidelijk het verschil qua omgang.

Tip: ga niet naar het toilet want dat is een afknapper. Krap, oud, kapot.
    Ik zou er niet snel terug gaan omdat het toch iets te prijzig is/er zijn leukere restaurants/beetje vergane glorie.

2. Roos van Dun's profielfoto
    Roos van Dun heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Amber

Het is weer eens een ander concept; doordeweeks is het dat je 1 gerecht pp per ronde kan bestellen (gewoon doorgeven aan serveerster, geen aanstreeplijstjes) en daarnaast is er een buffet met koude voorgerechtjes en desserts. Zelfgemaakt ijs! Heerlijk! Het is schoon, verzorgt en verassend. Wij zullen vaker komen! Ook is het niet duur voor €70 hadden we heerlijk gegeten en gedronken.

3. Roos van Dun's profielfoto
    Roos van Dun heeft een recensie geschreven voor Aap
    Afrikaans Alphen nb

Gister hebben ik en mijn vriend hier heerlijk gegeten. Het was GEWELDIG!! gastvrije bediening, gezellige entourage en heerlijke gerechten. Lekkere cocktail en mijn vriend had een cocos-biertje.

We hebben gelijk weer gereserveerd voor Pasen. Super!