• Lid sinds 25 augustus 2013

1. Ambacht

Best

Roos Peet heeft nog geen foto toegevoegd

1. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Paul voor Ambacht leuk
    Internationaal Best

Met 4 maten lekker getafeld gisterenavond. De keuze en veelzijdigheid van de kaart zorgt voor ieder wat wils. Lekker avondvullend en omdat je over de avond verdeeld kleine porties eet is het ook goed te doen. De porties zijn prima. Bij menig tapas restaurant past elk gerecht op 1 lepel maar dat zal je bij het Ambacht niet treffen. Bediening is vriendelijk en uiteindelijk waren wij voor het eten, 5 consumpties pp en een irish coffee na 40 euro pp kwijt (ex fooi). Voor mij de 2e keer en zeker niet de laatste. De maten die uit Roermond, Breda en Veghel kwam vonden het ook voor herhaling vatbaar.

2. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Jasper voor Ambacht leuk
    Internationaal Best

Wat een restaurant! Eten is perfect, steeds lekker kleine hapjes en zo de kans om van alles uit te proberen. Nog voor ze afruimen mag je, je nieuwe keuze alweer doorgeven. Zo hoef je bijna niet te wachten op het volgende gerecht. De ronde tafels zorgen voor echte gezelligheid met een groep, zodat je met iedereen kan praten ipv alleen de buurman. Met een rustige sfeer is het de perfecte formule voor een top avondje uit!

3. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Magdelinea voor Ambacht leuk

Magdelinea

Zeer lekker gegeten! Ontzettend leuke bediening, geïnteresseerd en zorgen ervoor dat je een goede avond beleeft. Echt een aanwinst voor best. Een van de beste restaurants die ik ooit heb meegemaakt. Tot een volgende keer!

4. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Johan van den Heerik voor Ambacht leuk

Johan van den Heerik

We hebben heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd maar er werd wel een tafel beschikbaar gemaakt om te eten, heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Bart voor Ambacht leuk
    Internationaal Best

Ook wij hebben met z'n vieren lekker gegeten. Genoeg keuzes in gerechten die elke drie maanden worden vernieuwd. Goed bereid en met verse producten, verwarmde borden en leuk gepresenteerd. Wij hadden na 4 a 5 gerechtjes voldoende gegeten, let wel, bij elk gerecht zit wel brood op aardappel dus dat vult.
    De bediening is vriendelijk en erg correct ( regelmatig werd gevraagd of het allemaal wel smaakte). Ook de ambiance is aangenaam en gezellig, zeker een aanrader.

6. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Josje voor Ambacht leuk
    Internationaal Best

Vriendelijke en snelle bediening, heerlijke hapjes en veel keus.
    Erg gezellig om je avond mee te vullen.

7. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Hempenius voor Ambacht leuk

Hempenius

Heerlijke hapjes, prachtig opgediend, aardige en vakbekwame bediening, grote keuze; kortom een aanrader.

8. Roos Peet's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  9. Roos Peet's profielfoto
    Roos Peet vindt de recensie door Roos voor Il Gusto leuk
    Italiaans Best

Voorheen heette dit restaurant La lanterna waar wij regelmatig naar volle tevredenheid (tussendoor) kwamen eten. Buiten de pizza's viel vooral het stokbrood met zeer lekkere pittige kruidenboter altijd goed in de smaak.

Echter, nu is het restaurant overgenomen en het is er helaas niet beter op geworden; de pizza's smaken minder lekker dan voorheen, het gehakt op de pizza's smaakt anders en ligt er zo'n beetje in grote brokken 'opgekwakt'.

Maar vooral de kruidenboter is een drama; hij is wel zelf gemaakt, maar zo'n smakeloze kruidenboter hebben wij nog nooit geproefd. Geen knoflook, geen kruiden, gewoon boter zonder smaak (hij lijkt zelfs wel zoutloos??). Nog nooit zo'n flauwe smakeloze kruidenboter gehad in ieder geval.

En dat terwijl wij vaak speciaal voor de vorige kruidenboter (met veel knoflook en pepertjes) langs kwamen... Erg jammer, want de 'lekkerste kruidenboter ever' is nu veranderd in de 'smerigste kruidenboter ever'.

Ik denk niet dat we er nog veel gaan komen aangezien de pizza's ook niet zijn wat ze geweest waren.