• Lid sinds 20 oktober 2014

Smalle Haven

Eindhoven

Ronny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ronny's profielfoto
    Ronny heeft een recensie geschreven voor Smalle Haven

Afgelopen zaterdag avond gaan eten in de smalle haven. Wat was dit slecht. We hebben tot 3 maal toe voor 1 persoon van ons gezelschap van 6 drinken moeten vragen (warme choco is ook weel erg moeilijk te maken). Als gerecht gevraagd om een en ander op tafel te zetten rekening houdend met 3 vegetariërs. Na 1,5 uur kwam het karige eten. 2 vega burgertjes, 2 vissen en een paar stukjes biefstuk. De makreel was veel te gaar (drap in je mond), van de kruiden was niets te proeven. De dorade was veel te zout. Na opdienen hoofdgerecht hebben we nog expliciet om de friet moeten vragen, dat duurde nog eens bijna 10 minuten. En als klap op de vuurpijl, geen groenten. Alleen de garnituur (onder het vlees en de vis, lekker voor de vegetariër). De garnituur was 1 winterpeen in stukjes en gegrild (25% verbrand) en 1 paprika in 2-en gesneden. De frietjes waren overigens wel lekker. Dit alles voor de belachelijke prijs van 17.50€. 1 gerecht werd (vanwege slecht) kwijtgescholden. Thuis gekomen de koelkast ingedoken en een salade gemaakt met loempia's om de knorrende maag te stillen. Dit was ronduit slecht en voor niemand aan te raden. Zelfs de excuses waren slecht.

1,3