Activiteiten van Ronald

1. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Hotel Arcen

Een teleurstellende ervaring. Na een heerlijke dag fietsen in de omgeving van Arcen besloten we spontaan uit te gaan eten om onze vakantie af te sluiten. Waren we maar terug gegaan naar onze caravan waar de spullen om zelf te koken al in de koelkast lagen...

In plaats daarvan belandden we op een terras waar geen organisatie was en waar onze absoluut niet verse uitgedroogde carpaccio werd geserveerd op vuile borden. Toen we hier een klacht over indienden bij de leidinggevende die we aan tafel hadden gevraagd, meldde deze ons dat ze iemand in de keuken enorm op zijn flikker ging geven. De excuses die wij toch wel verwachtten bleven uit.

De maaltijd afgebroken en overeengekomen dat we uitsluitend de drankjes moesten betalen. Uiteindelijk 20 meter verder onze trek maar in de snackbar gestild. Erg jammer als je je verheugd hebt op lekker uit eten gaan.

Een paar dagen later een klacht ingediend via de mail. Twee weken later na herhaald aandringen een antwoord gekregen. Deze mail kan ik samenvatten door te zeggen dat onze ervaring grotendeels werd ontkend en verdraaid. Alleen het feit dat de borden inderdaad vuil waren werd toegegeven.

De mail werd afgesloten met de zin; "Ik hoop u en uw vriendin nooit meer te mogen begroeten op ons mooie terras". Dat laatste kunnen ze gerust op zijn. Ze hoeven ons nooit meer te begroeten op hun terras.