• Lid sinds 2 november 2010
Van restaurant:

1. Huize Holland

Uden

Ron Holland heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ron Holland's profielfoto
    Ron Holland heeft gereageerd op een recensie van Huize Holland
    Ron Holland
    Van restaurant

Geachte mevrouw,

de actie was afgelopen in overleg met degene die de bonnen gemaakt en uitgegeven heeft. We hebben diverse malen op een nette manier geprobeerd u dit uit te leggen. Omdat u dit niet wilt of kunt begrijpen noemt u ons arrogant, vind u ons ijs niet meer lekker en te duur en vind u de zaak niet meer sfeervol?
    Vreemd maar prima, ieder zijn mening.
    Ook prima dat u geen ijs meer komt halen, gasten die de boel op zijn kop zetten om hun gelijk te halen en waar geen fatsoenlijk en beschaaft gesprek mee te voeren is laat ik graag voorbij lopen. (Zo arrogant ben ik wel!).
    Ik ben overigens toch nog steeds bereid u te ontvangen, een kop koffie met u te drinken en u nogmaals proberen uit te leggen waarom wij bepaalde keuzes maken.

Met vriendelijke groet,
    Ron Holland (eigenaar IJscafé Holland)

2. Ron Holland's profielfoto
    Ron Holland heeft gereageerd op een recensie van Huize Holland

Beste Chantal,
    Jammer dat het ijs niet aan je verwachting voldeed. Ik zal direct toegeven dat het ijs in de winterperiode niet altijd het niveau van dat van de zomer haalt. We doen echter ons uiterste best om ook in deze periode zo vers mogelijk te werken. Omdat ik toch een ruime keuze wilde bieden hadden we nog 18 smaken in de vitrine staan. Ik zal dat gaan beperken om zo de kwaliteit van de beschikbare smaken beter te kunnen garanderen.
    Omdat we uitsluitend met verse melk melk werken kan het zijn dat ons ijs wat vetter/romiger is dan je gewend bent.
    Dank voor je reactie, zo blijven we scherp.
    Ik reken erop dat je komt controleren of ik me aan mijn woord houd.
    Wil je meer weten over het ijs en of de bereiding ben je van harte welkom in het IJscafé.

3. Ron Holland's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Ron Holland's profielfoto
    Ron Holland schreef:

Beste Chantal,
    Dank voor je reactie, zo blijven we scherp.
    Ik reken erop dat je komt controleren of ik me aan mijn woord houd.