• Lid sinds 19 november 2014
Van restaurant:

Rolien heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rolien's profielfoto
    Rolien heeft gereageerd op een recensie van Den Haller
    Rolien
    Van restaurant

Beste familie Wagener-van de Kamp,

Dank voor deze mooi recensie, wij hebben uw diner met veel plezier en liefde verzorgt en hopen u nog vaak te mogen begroeten. Graag weer tot een volgende keer.
    Het den Haller team.

2. Rolien's profielfoto
    Rolien heeft gereageerd op een recensie van Den Haller
    Rolien
    Van restaurant

Reageren doe ik niet vaak, maar nu toch maar wel. Ik wil graag even inhaken op de tekst van Gerrit over de ober/kelner, die een merkwaardig fenomeen zou zijn die zomaar als butler in een Netflixserie gecast zou kunnen worden en een eenakter vol etiquette laat zien.
    Voordat men iemand, op een openbare site, bekritiseerd, kun je beter even nadenken over dat wat je schrijft. De reden waarom iemand op een bepaalde manier beweegt etc. kan zijn redenen hebben waarover ik hier, op een voor iedereen toegankelijke site, in ieder geval niet op in ga. Sander, het merkwaardige fenomeen zoals u hem benoemt, werkt namelijk al 23 bij ons in het bedrijf en is zeer geliefd bij onze gasten en zijn collega’s. Dan is het niet leuk om hier zo te moeten lezen dat iemand een soort van "grapje" van je maakt.
    Gerrit en Tineke, jullie zouden beter moeten weten, ieder mens is immers zo verschillend!
    Culinair gezien mag iedereen zijn mening hebben, graag zelfs, maar om onze medewerker als merkwaardig fenomeen èn onze gasten te bestempelen als baronnen en jonkvrouwen gekleed rijbroeken en groenige jasjes met elleboog applicaties is mijns inziens buiten alle proporties.
    Laten we tegenwoordig vooral een beetje lief en aardig zijn voor elkaar!
    Roellien den Elzen