Activiteiten van Rogier

1. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Havenkade

Cafetaria de havenkade is al lange tijd gesloten en pand is gesloopt.

2. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor ErkelenS
    Nederlands Rolde

Hotel Restaurant Erkelens is inmiddels gesloten. Helaas wordt het gebouw gesloopt voor andere doeleinden (supermarkt).

3. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Konbu Sushi

Rogier

Zit nu een andere eigenaar op en de naam is veranderd naar Yama Sushi

4. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor La Place

Rogier

Vanavond hier gegeten. Gekozen voor de kogel biefstuk met patat en salade. De patat en biefstuk waren prima te doen. Biefstukje was wel heel erg klein. Daarnaast als extra mayo en bekertje salade erbij genomen. Met drinken erbij ben je dan toch wel 18 euro kwijt.

Ik zat niet echt vol na het eten. Wel redelijk karig qua porties. Voor dat bedrag kan ik ergens anders wel meer waar voor mijn geld krijgen.

Wat mij wel erg tegen stond was dat het bestek en de glazen niet schoon waren. Het zat helemaal onder de kalk vlekken en volgens mij was het ook niet helemaal goed gereinigd.

5,1
  5. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Konbu Sushi

De kwaliteit van de sushi is veel hoger dan die van all you can eat sushi restaurants. Ik betaal liever iets meer en laat het dan bezorgen. Er zijn ook een aantal krukken aan het raam voor de afhalers. Als er plaats is, is het ter plekke opeten van de sushi ook geen probleem. Trouwens, all you can eat restaurants die ook bezorgen, zijn dan niks goedkoper dan konbu.

6. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Rogier

De Ouzo die je altijd bij de griek van het huis krijgt, is hier aangelengd met water. Hoe pauper wil je het hebben? Dit zegt eigenlijk genoeg over dit restaurant. De gebakken mosselen komen gewoon uit de frituur en de rest van het eten is van de categorie "prima binnen te houden". Dit was de eerste en de laatste keer dat ik hier gegeten heb.

2,5

Bewaren in lijst Sluiten
  8. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Yi Mai Thu Thiem
    Afhaal en bezorg Emmen

Aanwinst voor Emmen! Heerlijke vietnamese gerechten en altijd verse ingrediënten. Vooral de pho bo (rijstnoedels soep met rundvlees) is een aanrader! Dit is een volledige maaltijd. Je krijgt dan een soepkom van het formaat goudvissenkom met diverse sausen en groenten die je naar smaak kan toevoegen. Ook hebben ze overheerlijke bubble tea.

Ze hebben (nog) geen website , maar ze staan wel op facebook waar ze naast de menukaart ook de special van week vermelden.

9. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor De Griekse Corner
    Afhaal en bezorg Emmen

De lekkerste kapsalons van Emmen! Kleine (niks klein) kapsalon voor 6,95 euro. Lekkere vlaamse frieten met zelf gemaakte gyros, zelf gemaakte tzatziki, lekkere salade en gesmolten kaas.

Ook de broodjes pita gyros en pita bifteki zijn heerlijk en absoluut niet duur!
    De meeste toko's bestellen bijvoorbeeld gyros bij de groothandel, maar hier heb ik zelf gezien dat ze de gyros rol die aan zo'n grill hangt zelf in elkaar zetten met lappen vlees.

Om toch nog iets te zeuren: De geraspte kaas van de kapsalon is meestal niet helemaal gesmolten omdat de grill van de zijkant wordt gebruikt voor het smelten van de kaas. Daarom mik ik thuis de afhaal kapsalon altijd nog even een paar minuten onder de grill.

10. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft gereageerd op een recensie van Restaurant ten Cate

Jan Zeeman,

Ik neem aan dat je op de hoogte was van de familie omstandigheden? Lijkt me moeilijk om dit niet te merken tijdens je verblijf in dit hotel.

11. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Oriental Delight
    Chinees-Indisch Emmen

Rogier

Sinds een ander chinees restaurant failliet is gegaan, haal ik nu altijd hier mijn chinees eten op. Dit is nu wel de beste chinees van Emmen. Vooral de loempia met babi pangang is heerlijk!

12. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Domino's

Rogier

Erg lekkere pizza's en absoluut niet duur. Eindelijk een domino's pizza in Emmen! Ook ruime openingstijden en tussen 1200 en 1600 uur een pizza naar keuze met een blikje drinken voor 5 euro.

Enige puntje van kritiek is dat er wel iets meer dan 2 krukken mogen zijn, wanneer je moeten wachten op de pizza bij het afhalen. Het duurt slechts een minuut of 10 voordat je pizza klaar is, maar dan wil ik wel graag even kunnen zitten.

13. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor De Schaopwas

Het koude buffet is prima voor elkaar. Het warme buffet is het tegenovergestelde. Ik had onder andere gebakken sliptong. Het leek net of dit uit de frituur kwam, zolang lag het dus blijkbaar al op het buffet. Ook de andere warme gerechten waren niet echt lekker. De bediening was wel in orde.

Voor 28 euro kun je beter ergens anders gaan eten. Dit is het geld gewoon niet waard.

3,2
  14. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor ErkelenS
    Nederlands Rolde

Rogier

Hier in februari met de gehele familie gegeten. Het was allemaal wel redelijk voor elkaar, behalve het voorgerecht:

Zalm /Heilbots Wraps voor 13,95 euro.

Dit bleek te gaan om 4 kleine rondjes zalm/ heilbot met wrap erom heen. Dus echt halve centimeter werk!!
    De rest was sla e.d.
    Ander voorgerecht, zoals de garnalen van texel, zag er allemaal perfect uit, maar dit!

Dit voorgerecht is gewoon afzetterij!

De service viel ook redelijk tegen voor de prijsklasse van het restaurant. Meerdere keren vragen om een glas voor de wijn, of lange tijd lege glazen etc..

2,7
  15. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Havenkade

Het eten is goed, maar als je voor meerdere personen afhaalt, klopt de bestelling echt, maar dan ook
    echt nooit!!

Dit is de reden waarom ik op het werk hier nooit meer bestel. Je mist diverse broodjes. Ook als meerdere malen aangeeft dat iets met ketchup moet i.p.v. curry zit er toch curry op!!
    Hoe moeilijk kan het zijn? Het is toch geen rocket science?

Jammer, want zoals eerder aangegeven de kwaliteit van de snacks is erg goed.

5,9
  16. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Desperado

Paar jaar geleden hier met collega's gegeten. Het eten is voor een steakhouse goed.
    Maar hoe lyrisch veel mensen over dit restaurant zijn, vind ik zwaar overdreven.
    Blijkbaar is men in Winschoten niet beter gewend.

17. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Assen

Ik vind subway in het algemeen genomen erg goed, maar absoluut niet goedkoop.
    Wat betreft subway assen is het personeel nooit echt vriendelijk. Alsof ze met tegenzin aan het werk zijn.
    Het straalt er echt vanaf!

18. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Ni Hao Fook

2 maand geleden maar eens geprobeerd. Foe yong hai en geroosterde babi pangang.
    Aan het eten zat veel minder smaak dan de andere chinezen in Emmen.
    Ik ga hier niet meer afhalen.

2,9
  19. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Suwa
    Japans Emmen

Ik had een maandje geleden voor ongeveer 25 euro aan sushi afgehaald.
    Nu snap ik dat de kwaliteit van sushi bij alle "all you can eat" restaurants lager ligt dan bij een echt japans restaurant / sushi bar, maar deze sushi was behoorlijk smakeloos. De rijst was niet goed op smaak gebracht en de inktvis of zalm op de nigiri's waren erg neutraal van smaak.

Erg jammer, want voor de afhaal betaal je erg veel geld in vergelijking met 2 uur onbeperkt in het restaurant eten.

2,6
  20. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Jasmijn Garden | Wokrestaurant

Nu 2 keer vlak voor kerst met collega's hier zitten wokken.
    Het koude buffet kan er nog wel mee door, maar verder is het slecht tot matig.

Vieze borden, vette bierglazen, bereid voedsel vaak niet gaar.
    Bediening is wel in orde.
    Dit is toch wel 1 van de mindere wok restaurants in Drenthe.

Oudere updates

Meer updates