• Lid sinds 19 april 2012

Eetcafé Chi

Tilburg

Roger heeft nog geen foto toegevoegd

1. Roger's profielfoto
    Roger heeft een recensie geschreven voor Restaria Broodje de Buffel

Omdat ik in het centrum van Tilburg woon haal ik wel eens een gezinszak friet bij 'De Buffel'.
    Ik kom er al jaren omdat het lekker dichtbij is. De kwaliteit is voldoende maar je moet op je hoede zijn. Als je in een cafetaria een gezinszak besteld dan pakken ze meestal een zakje, doen daar de friet in, doen die in een grotere zak, laten 'm een paar keer op het werkblad ploffen zodat de friet zakt en scheppen 'm vol. Zo hoort het ook. Wanneer echter de oudere Aziatische dame je helpt dan pakt die de zak, knijpt er voorzichtig met haar handen in zodat de zak smaller blijft en schept 'm vol om 'm voorlopig zo in je tasje te doen. Wel vriendelijk er bij lachen natuurlijk. Prijzen hebben ze vorig jaar veroogd, het volume niet ;)
    U bent dus gewaarschuwd :) Kwaliteit is dus wel goed maar let maar eens op wat ik hierboven omschrijf als je er bent en je wordt door haar geholpen. De anderen die daar werken doen het beter.

5,5
  2. Roger's profielfoto
    Roger heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Chi

Vriendelijke aardige mensen. Gezellige tent, was hier voor de eerste keer. De friet was helaas niet goed gebakken en half rauw. Jammer, misschien een momentopname. Ik probeer het vast nog een keer.