Activiteiten van Roger Wiltinge

1. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor La Vita Bella

Half zes gearriveerd. Alle tafels bezet, na half uurtje wachten een tafel gekregen. Op zich prima! In de tussentijd een heerlijk voorafje genuttigd en wat te drinken genomen.

Het restaurant heeft twee gedeeltes. Wij zaten bij de bar, hier hebben ze twee tafels. Het overgrote deel zit aan de andere kant. Aangezien reserveren niet mogelijk was, stond er een wachtrij om onze tafel. Niet gezellig. Na ruim een kwartier gewacht te hebben, hebben we om de kaart gevraagd. Het hoofdgerecht kwam een uur later. Met twee kinderen niet bepaald gezellig te noemen.

Het eten was op zich goed, maar de Italiaan in Zoutelande is aanzienlijk beter. Wij zoeken de volgende keer even verder.

2. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Wederom gisteravond hier heerlijk gegeten met oud collega's. Echte aanrader voor liefhebbers van Italiaan eten, TOP!

3. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor Perkaan
    Eetcafé Wezup

Sfeerloos, niet erg schoon te noemen (vies), krap en duur! Niet voor herhaling vatbaar.

4. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor De Troubadour

Afgelopen zaterdag gegeten bij De Troubadour. Lopend buffet en mede op basis van de recensies hier gereserveerd. Qua opzet anders dan een gebruikelijk buffet, leuk! Kleine hoeveelheden vanuit de oven, die jammer genoeg ook wat lauw waren. Het idee erachter is wel verrassend en fraai,, maar het zou wel iets warmer mogen. De smaak en kwaliteit is goed te noemen. Bediening netjes, snel en verzorgd. Wel een aanrader te noemen.

5. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor Happy World
    Internationaal Assen

Wat betreft het eten is er ruim voldoende aanbod en keuze in diverse smaken en naar ieders wens is er wat te verkrijgen. Eten soms wat lauw, dit zou warmer mogen. Kwaliteit prima in orde, en voldoende wat beschikbaarheid, geen lege bakken. Vertier voor de kinderen aanwezig met toezicht, dik in orde.

6. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Vaste bestemming, en één van onze favoriete restaurants. Gereserveerd via de butler van eet.nu en 's avonds konden we al terecht. Sfeer goed, altijd gezellig druk. Pizza's maar ook de pasta's over heerlijk. Een echte aanrader! Volgende keer zeker weer ;)

7. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor De Gulle Boergondiër

Eten prima in orde, keuze wat betreft hoofd en nagerecht dik in orde. Er werd tijdig bijgevuld. Soep vooraf en broodje met kruiden boter, dit werd vooraf geserveerd. Sfeer restaurant wat betreft aankleding goed. Beetje jammer van hoog bezoekersprofiel met korte broek en werklaarzen, of wellicht toeval 😏. Overall dik tevreden.

8. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor Lunchcafé Stadhuis

Bediening vlot, accuraat en goed. Eten, drinken dik in orde. Erg gezellig wat betreft inrichting. Zeker een aanrader. Toiletten niet gratis, dat is dan weer jammer.

9. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor Bel Paese

Heerlijk gegeten met onze familie. Sfeer goed, eten goed, bediening goed, overall goed! Aanrader! Wij komen zeer zeker weer.