• Lid sinds 24 juni 2012

De Pilaren

3. 9,1

De Pilaren

Bergen

Roelof Luinge heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Roelof Luinge's profielfoto
    Roelof Luinge heeft een recensie geschreven voor De Pilaren
    Nederlands Bergen

Met mijn vrouw hebben wij hier fantastisch gegeten in een leuke ambiance met een uitstekende service. Vooraf namen we Scampi's met provencaalse saus. Heerlijke smaak en de saus erbij was om te smullen. Hierna samen de Tournedos 'Stroganoff' genomen waarbij de saus aan tafel bereid werd. Ik ben geen vleeseter maar deze Tournedos is zacht en mals en met de saus erbij is dit genieten, zo lekker van smaak. Hulde voor de kok die dit bereid heeft. Bij het eten hebben we een lekkere fles Elzas Pinot Blanc gedronken. We werden bediend door gastheer/eigenaar Ad die zeer vriendelijk en plezierig overkomt en zijn vak op een uitstekende manier uitdraagt. Deze man is een voorbeeld hoe je als gastheer voor de klanten in een restaurant moet fungeren. Een aanrader om hier te gaan eten en wij komen zeker terug bij dit uitstekende restaurant. We hebben een geweldige en plezierige avond hier gehad.

2. Roelof Luinge's profielfoto
    Roelof Luinge heeft een recensie geschreven voor De Pilaren
    Nederlands Bergen

22 Juni met vrienden wezen eten. Uitstekende bediening door Rick en de baas Ad.
    De Scampi's als voorgerecht was heel lekker.
    Ik hou van vis maar als ik bij het Huis met de Pilaren ga eten neem ik Tournedos Stroganoff als hoofdgerecht.
    Dit de specialiteit van het huis.
    Het vlees is heel zacht en smaakvol en de saus verrukkelijk om je vingers erbij af te likken. Super gewoon.
    Bij het eten heerlijke wijn, voldoende groente, frietjes en gebakken aardappelen.
    Wij komen zeker terug in dit restaurant.

3. Roelof Luinge's profielfoto
    Roelof Luinge heeft een recensie geschreven voor Bergen Binnen
    Internationaal Bergen

23 Juni samen met mijn vrouw Bergen Binnen bezocht.
    Het was voor ons de 1e keer dat we daar gegeten hebben.
    Het was druk dus moesten we even wachten want we hadden niet gereserveerd. We kregen een tafel met uitzicht naar de open keuken. Naast de kok werkte daar een meisje, in de keuken, die zo hard en goed georganiseerd haar werk deed. Fotini bleek ze te heten en met haar mogen de eigenaren heel blij mee zijn. Wat een topper.
    De bediening was aardig en heel goed. Het eten, duivelspotje van garnalen en roodbaars was overheerlijk. Top gewoon.
    Het restaurant ligt iets buiten het centrum maar het is de moeite waard en als we in Bergen zijn komen we zeker weer langs. Heerlijk gewoon.