• Lid sinds 14 oktober 2010

Very Italian Pizza

Koetjes en Kalfjes

Casa Caroni

Den Haag

Roel Vissers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Roel Vissers's profielfoto
    Roel Vissers heeft een recensie geschreven voor Sawaddee Ka

Afgelopen vrijdag hier gegeten, en enorm genoten! Het eten was heerlijk, de bediening was snel en vriendelijk.
    Jammer dat de lekkere Thaise biertjes op een gegeven moment op waren. Maar voor een hele degelijke prijs heb ik een hele mooie avond gehad!

2. Roel Vissers's profielfoto
    Roel Vissers heeft een recensie geschreven voor Los Argentinos

Heerlijk gegeten! Vooral het groot aantal buitenlandse (Spaans sprekende) gasten valt meteen op, over het algemeen beschouw ik dat al als een goed teken.

De Argentijnse steak was heerlijk, met een goed glas rode wijn. Voor niet al te veel geld een leuke avond gehad!

3. Roel Vissers's profielfoto
    Roel Vissers heeft een recensie geschreven voor Very Italian Pizza

Laatste jaar 3x gegeten, pizza's zijn heerlijk. Snelle bediening (al verstond de buitenlandse serveerster ons verkeerd), en ik ga hier dan ook vooral heen om af en toe met vrienden snel en goedkoop een lekkere pizza te eten. Het is een groot restaurant, verdeeld over twee verdiepingen, dus heel knus en gezellig is het niet.

4. Roel Vissers's profielfoto
    Roel Vissers heeft een recensie geschreven voor Koetjes en Kalfjes

Afgelopen week voor het eerst gegeten. Heel mooi ingericht restaurant en goede en attente bediening, maar het eten vond ik iets tegenvallen, zeker voor die prijs.

Mijn Chef's special was aan de taaie en koude kant, maar mijn tafelgenoten hadden het beter getroffen. Verder moet er voor side-dishes bijbetaald worden, waar je voor een prijs van 25 euro toch wel een paar aardappelschijfjes kunt verwachten.

Een keer geweest, gezellige avond gehad, maar ga lekker verder zoeken naar leuke plekken in Den Haag.

5. Roel Vissers's profielfoto
    Roel Vissers heeft een recensie geschreven voor Casa Caroni

Drie maanden geleden deze italiaan ontdekt, sindsdien al 4x gegeten. De sfeer is heerlijk ontspannen, de gastheer Adriaan houdt van een praatje en elke keer weer voortreffelijk gegeten! Als afsluiter neem ik altijd een heerlijke zelfgemaakte limoncello, doet je bijna geloven dat je in Italie bent! Echt goedkoop is het niet, maar elke keer weer vond ik het elke cent waard.

Afgelopen dinsdag voor de laatste keer geweest. Zal er komende maanden nog zeker een paar keer te vinden zijn.