• Lid sinds 14 juli 2009
  • Leeftijd: 68

Buschauffeur,geen thuiseter,alleen kleinere en makkelijke maaltijden. Eet veel buiten de deur,dus een bepaalde ervaring in eetgelegenheden heb ik zèker.

Lijsten

1. 8,8

Máxima

Zaltbommel
Nieuwe recensie

Roel Sannes heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Roel Sannes's profielfoto
    Roel Sannes vindt de recensie door Roel Sannes voor Máxima leuk
    Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Wij komen hier al een aantal jaren en er is niets nadelig veranderd behalve de prijs maar dat is zowat bij iedereen zo. De service is prima,het eten is voortreffelijk en de prijs is het dubbel en dwars waard. Met dit coronagebeuren zal de sfeer nog niet helemaal zijn wat de mensen verwachten maar als je van ruimte en rust houdt kan je daar prima terecht. Wij komen daar meestal doordeweeks en dan heb je ook snel je eten en er is meer tijd voor de klanten.

2. Roel Sannes's profielfoto
    Roel Sannes heeft een recensie geschreven voor Máxima