• Lid sinds 27 augustus 2014
Van restaurant:

Robin Kinsbergen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robin Kinsbergen's profielfoto

Beste Carla,
    Hartelijk dank voor jouw recensie en het doet ons altijd goed om onze gasten het naar de zin te maken, zeker wanneer het ook nog eens een verjaardag betreft. Dank ook voor het feit jullie deze bijzondere herinnering juist bij ons hebben gereserveerd. Wij wensen je met ons hele team veel geluk, liefde en succes voor de komende 40 jaar!
    Met gastvrije groet,
    Team de Smidse - Voorthuizen

2. Robin Kinsbergen's profielfoto

Beste Elias,
    De wijze waarop jij op deze wijze je gram probeert te halen is exact te vergelijken met de ophef welke jij maakt over een vlekje op je 'veter' niet groter dan een eurocentje. Als gastheer/eigenaar direct bij jullie aan tafel gekomen nadat onze medewerker per ongeluk het glas vers geperste Jus d'orange op zijn dienblad liet omvallen. Hij heeft weldegelijk zijn excuses gemaakt ter plaatsen. Wanneer een gast bij ons in diskrediet wordt gebracht door een dergelijk menselijke fout stellen wij ten aller tijden een stomerij of reiniging in het verschiet. Uiteraard moet er wel zichtbaar vervuiling op kledingstuk, schoeisel waarneembaar zijn. Dit was met het vochtige doekje welke ik kwam aanbieden ook volledig verwijdert. Vervolgens vraag ik na afloop van jullie aanwezigheid of alles naar wens is geweest, een volmondig tevredenheid was hierop jullie reactie. Daar doen we het het ten slotte ook voor, beleving, gastvrijheid en het brengen van smaaksensaties. Hoe dan ook, geniet van het leven en probeer er eens aan te denken dat niemand volmaakt is, een dergelijk ongelukje zit nu eenmaal in een klein hoekje, en nogmaals zonder enig opzet. Nogmaals onze excuses!

3. Robin Kinsbergen's profielfoto
    Robin Kinsbergen heeft gereageerd op een recensie van De Smidse

Dank voor jullie bezoek aan onze brasserie. Fijn dat jullie genoten hebben, daar gaat het ons per slot van rekening om :-) Tot ziens!