• Lid sinds 13 augustus 2015

Tilburg
  3. 8

Vapiano

Eindhoven

Roberto heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Roberto's profielfoto
    Roberto vindt de recensie door Andres voor Mo-Jo niet leuk
    Sushi Tilburg

Bij binnen komst werd gebracht heeft u geressorteerd ik ja dan mag u da in de hoek gaan zitten. Wij zaten er 10 min. Geen ober of zo. Toen kwamen er klanten de tafel naast ons, en er kwam gelijk een ober, en jij begon het uit te legen an de klanten, toen zij ik tegen hem hallo wij zitten hier al tien min. Zij hij tegen mij u bent het nu toch gewend om te wachten, en drijde zich om en ging werder met de bestelling van die tafel. Nou ik vond het echt niet gepast zoon antwoord op mijn vraag, zeer schlecht nog niet eens sorry, wilde eigenlijk gelijk gaan maar da ik niet allen was, en ik mijn broer uit Duitsland er bij had was ik maar gebleven. Maar hat er al eeer spijt van toen ik naar de wc ging. Zoiets van vies en smeerijk. Dit was en zal zeker mijn eerste en laatste keer zijm geweest bij mo- Jo.

2. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Vivian Choo

Via SD zijn we hier gaan eten. Menukaart is uitgebreid, wel een beetje ouderwets want het is nog met de pen strepen. Het eten is echt heerlijk. Helaas is de service iets minder. Enkele malen niet gekregen wat we hadden besteld en af en toe lang moeten wachten. Wel werd er vriendelijk gereageerd toen ik het aangaf en kreeg ik het alsnog.

3. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Viva Las Tapas

Roberto

Het eten is verrukkelijk. We konden niet stoppen met het eten van enkele gerechten. Wat goed uit komt met onbeperkt eten :-) Helaas was de service matig tot slecht. Meerdere malen hebben we lang moeten wachten op onze bestelling. Of lang moeten wachten totdat de bestelling werd opgenomen. Ook werd niet alles tegelijk geserveerd.

4. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor New Bali
    Indonesisch Tilburg

Qua prijs/kwaliteit is dit een erg goed Indisch restaurant. Voor nog geen 15 euro eet je je buikje heerlijk rond. 4 stokjes sate plus een hoop nasi goreng en extra's voor max 15 euro prima. Rijst was wel een beetje droog. Wat meer sate zou ook best mogen, de gemiddelde indo kan veel eten ;-) Service was matig tot slecht. Bij binnenkomst kregen we een drankje aangeboden. Dat was het dan, de rest van de avond is het niet meer aangeboden en heb ik niets meer gedronken. Ook wilden wij een toetje maar na lang wachten hebben we dat opgegeven. Ook moesten we zelf opstaan en naar de rekening vragen. We waren bijna naar buiten gelopen zonder te betalen omdat het gewoon lang duurde. Ik twijfel of ik nog eens zal gaan. Waarschijnlijk haal ik er alleen nog af.

5. Roberto's profielfoto
    • Steakhouse
    Kerkstraat 14 Eindhoven
  7. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

De spareribs zijn hier heerlijk! Bediening en sfeer is goed.

Helaas zit je op sommige plekken beter dan op andere. Wie wil er nou de hele avond zitten aan een tafel zonder rugleuning?

8. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Que Pasa

Het eten is goed maar het restaurant zit veel te vol. Weinig bewegingsruimte en erg rumoerig.

9. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Vapiano
    Italiaans Eindhoven

Prima eten voor een mooie prijs. Net een beetje te weinig, zonder toetje heb ik honger 's avonds. Tussen half 6 en 7 is het een ramp want dan sta je minimaal een kwartier te wachten op eten terwijl je honger hebt. Op de 1e verdieping en buiten is het heerlijk vertoeven!

10. Roberto's profielfoto
    • Italiaans
    Heuvelgalerie 198 Eindhoven
  11. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Pasta's zijn redelijk, pizza veel te zout! Je krijgt verder wel waar voor je geld in de zin van veel voedsel. Terras is prima vertoeven, binnen is het erg rumoerig. Kon niet echt lekker kletsen.

12. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Sizzling

Bijzonder lekker eten wat op een bijzondere wijze gepresenteerd wordt. Aanrader om met je partnerbedrijven gaan eten. Service en sfeer prima!

13. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Aanrader voor de vleesliefhebbers! Niet heel goedkoop maar je zult er lekker eten (op de mixed grill na maar ja daarvoor ga je maar naar de shoarma boer). Prima service en prima sfeer.

14. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft Rodeo toegevoegd als favoriet restaurant
    • Zuid-Amerikaans
    • Steakhouse
    Dommelstraat 23 Eindhoven
  15. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Het eten is echt waanzinnig goed. Ik kan het onbeperkte menu aanraden. Gegarandeerd loop je zonder honger naar buiten. Service is redelijk, maar ja als je alles perfect wilt ga je maar naar een restaurant waar het een paar tientjes (per persoon) duurder is.

16. Roberto's profielfoto

• Chinees
    Dommelstraat 7 Eindhoven
  17. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

Het eten is heerlijk hier. Het lijkt weinig als het opgediend wordt maar ik zit uiteindelijk altijd hartstikke vol. Qua sfeer is het top. Niet overdreven chique maar gewoon chillen gezellig eten met Elvis muziek op de achtergrond! Eigenaars en personeel zijn heel aardig. Aanrader!

18. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft Javaans Eetcafé toegevoegd als favoriet restaurant
    • Indonesisch
    Kleine Berg 34b Eindhoven
  19. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Antonio's
    Italiaans Eindhoven

Het eten was redelijk maar niet beter dan bij de concurrenten.

Verder heb ik totaal niet rustig gezeten omdat Antonio de eigenaar een soort van neppe mislukte Mino Raiola is die veel te hard praat op het terras met gasten en voorbijgangers. Heb me echt gestoord aan de zeverzak.

Verder wilde het personeel 3x mijn bord onder mijn neus vandaan trekken terwijl ik nog niet klaar was. Erg irritant!

Matig tot slecht, dus al met al en mij zie je er niet meer terug.