• Lid sinds 21 maart 2011

Restaurant Binnen

de Saeck

De Peer

Breda

Robert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Binnen

Met restaurantweek gegeten. Voor- en hoofdgerecht vlees genomen. Voor (eendenborst) was uitstekend. Hoofdgerecht was goed, zou iets meer groenten bij mogen. Al met al wel een restaurant om vaker te bezoeken.

2. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Peer
    Internationaal Breda

Ik hoop een incident en dan ook nog 'maar' bij een bittergarnituur, maar toch... Na beschrijving gelezen te hebben van gemengd bittergarnituur (met o.a. Scampi's en kaasstengels en mayonaise), kwam serveerster ruim na de bestelling zeggen dat de scampi's op waren. Wij gaven aan dat dit geen probleem was, zolang er of iets voor in de plaats kwam, of korting. Binnen een halve minuut kregen we het bittergarnituur. Geen van de eerder genoemde drie ingredienten dus. Nadat we aangaven dat we de kaasstengels misten, werd eerst gezegd dat die er uberhaupt niet bij zouden zitten. Na aandringen om de menukaart te lezen werd daar op teruggekomen. Nadat we de schotel ophadden, kregen we nog 2 kaasstengels en mayonaise. Niks in de plaats voor de niet aanwezig scampi's en vervolgens ook geen korting op de rekening. Na weer aandringen, kregen we 1 euro korting. Die ene euro interesseert ons niet, wel de vele gemiste kansen die bediening, keuken en baas hebben laten liggen bij zoiets simpels. (ja, het was heel druk, maar dan nog hoef je alleen maar een paar gefrituurde hapjes op een schotel te doen en bij het ontbreken simpel iets erbij doen).

3. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor de Saeck
    Mediterraans Breda

Met vier personen gegeten. Voor-, hoofd- en nagerecht + wijn. Allen uitstekend. Service en inrichting ook prima. Zal hier vaker terugkomen.