• Lid sinds 13 juli 2009

Hotel New York

Rotterdam

Palazzo

Berg en Dal

Robert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Monas
    Kleine eetwaren Nijmegen

Het was niet best over het algemeen. Er zat een hard stuk afgebroken aardewerk in m'n kommetje met bouillon, net niet kapot gekauwd. Daarop volgde wel excuses met een rondje van het huis, dus dat was netjes.

Hoofdgerecht was een wild-stoofpotje, maar dit was het slechtste stoofpotje dat ik ooit at. Veel te zout ten eerste maar ook niet vers bereid. Aantal stukken vlees wat bovenop lag was hard en droog, dat betekent dat het opgewarmd is in de magnetron. De rodekool die erbij werd geserveerd was herkenbaar: diepvries rodekool van de supermarkt, verse rodekool is echt niet moeilijk.

De kaart biedt een te groot aantal mogelijkheden waardoor het ondoenlijk is om eten vers voor te schotelen. Bediening was vooral heel saai en nors.

3,6
  2. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam Eten en Drinken

Zeldzaam was het niet. Ze proberen qua presentatie op het menu de gerechten interessant te laten klinken maar al met al smaakte het gewoon niet bijzonder. Porties klein en een flinke rekening woog niet op tegen wat er opgediend werd.

3. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Gisteren gegeten bij Farinella, hoge verwachtingen. Voorgerechten veel te duur voor wat je krijgt. De garnalen en de saus waren desalniettemin goed maar 3 stuks voor ruim € 12,-. Hoofdgerecht werd een dikke tegenvaller, we hadden vuurwerk verwacht nadat we tagliatelle inferno bestelden. De ober vroeg ons nog: weet u het zeker want het wordt heet. Eenmaal aan het eten bleek er geen tikkeltje pittigheid in te zitten wat het gerecht erg saai maakte. De kok had of de chilipeper vergeten of het was de verkeerde tomatensaus. Ook zaten er helaas maar een paar stukjes buikspek tussen. Ook werd 2x vergeten nieuw bestek neer te leggen nadat het vuile bestek was weg gehaald. De citroentaart maakte het enigszins goed, superieur. Daardoor krijgt het eten wel een voldoende.

4. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Bistro Piaf

Goed eten, alleen de pepersaus is een minpunt.
    Mooie relaxe royale tuin.

5. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek

Verschillende dingen gehad. De pizza's zijn goed, de gyrosgerechten erg kruidig, niet mijn ding.

6,7
  6. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Rose's Social Club

Klinkt als bijzondere gerechtjes. Wel erg karig wat je krijgt en het geheel op het bord is niet volledig goed bereidt.

5,9
  7. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Hotel New York

Leuke ongedwongen setting. Ik hou wel van die rumoerige ruimtes. Uitgebreid menu maar niet heel bijzonder, iets te duur.

6,7
  8. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Leuk Grieks restaurant. Goed Grieks eten. Bon via vakantieveillingen gewonnen. Enige nadeel daarvan is dat er heel veel mensen tegelijkertijd met zo'n bon zijn en het een beetje lopende band werk wordt. Maar ik denk a la carte goed eten.

9. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Gister bij Mytilini gegeten.
    Vond het buffet niet bijzonder vergeleken met het eten van Rhodos aan de overkant. Misschien dat a la carte eten wel meer grieks is. Positief is het eten wat vers gegrild kan worden. Jammer was dat ze de bekende griekse toppers souvlaki, gyros en moussaka niet aan het buffet hadden toegevoegd. Toetje was zeer karig! Personeel is jong en wat onhandig: glazen meenemen terwijl er nog drank in zit......

4,9
  10. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Restaurant CC
    Internationaal Arnhem

Niet goed. Eten duurde lang (het was niet druk). Eten weinig bijzonder en de bediening was niet positief en leek weinig ervaring te hebben.......

2,8
  11. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Pyramide
    Internationaal Arnhem

Heerlijke shoarmatent! Verrukkelijke shoarma en salade + frites!

12. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Pinoccio

Ik ben er een tijdje geleden met mijn klas geweest. Ik nam geen pizza maar een vleesgerecht, ossenhaaspuntjes. Deze waren geweldig bereid, zacht, mals en de pepersaus was heel goed! Heb zelden zulk goed rundvlees gegeten, en dat bij een pizzeria! De sfeer was leuk en gemoedelijk!

13. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Mona's Eet en Drink Festijn

Leuk eethuis! Het is een erg knusse ruimte. Er hangt van alles en nog wat. De inrichting is wat donker en schemerig, maar ik hou daar wel van, het past bij de naam Mona's. Het eten was erg lekker, maar niet verrassend. De gastvrouw was erg vriendelijk en kwam tussendoor nog een keer vragen of alles naar wens was. Het is er ook vaak lekker druk, een welbekend zaakje in Arnhem!

14. Robert 's profielfoto
    Robert heeft Palazzo toegevoegd als favoriet restaurant

Palazzo eetgelegenheid gesloten

Oude Kleefsebaan 94 Berg en Dal
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  15. Robert 's profielfoto
    Robert heeft Sakura toegevoegd als favoriet restaurant

Sakura eetgelegenheid gesloten

• Japans
    Korenmarkt 9 Arnhem
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  16. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Spice 2.0
    Mediterraans Arnhem

Niet voor herhaling vatbaar. Ik had een kipschoteltje uit de oven. Meteen uit de oven op tafel gezet. Slechte delen van de kip zaten erin, harde stukjes, dat is een boosdoener bij mij! De bediening afstandelijk en de sfeer redelijk, omdat we bij het raam konden zitten.

5,7
  17. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

Leuk eetcafe. Krijgt veel eten op je bord en smakelijk vlees. De eigenaar is een aardig man en heeft veel vaste klanten. Een aanradar voor als je een keer geen zin hebt om te koken en iets normaals wilt eten!

18. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Puur Sanh
    Internationaal Berg en Dal

Erg leuk restaurant! Het eten is zeer goed. Er worden kleinere porties voorgeschoteld, maar dat komt omdat het chique is. Maar heel goed klaargemaakt. Ik heb een 7 gegeven voor de service. De bediening was gewoon in orde, maar erg strak en netjes. Ik hou van een wat 'lossere' bediening, maar dat is subjectief. Het restaurant is vaak wat leeg, er zijn niet zoveel mensen.

19. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Bistro Piaf

Leuke locatie, iedereen weet wat Bistro Piaf is. Het is een eethuisje, geen restaurant! Het is gezellig zitten, maar ik had een zeer slechte salade met kip toendertijd, er zaten veel stukken in van slechte delen van de kip. Dat heeft mijn beeld van dit eethuisje genekt.

6,1
  20. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Sakura

Weinig op aan te merken! Door een kok wordt je eten voor je neus bereidt. Je ziet de superverse producten voor je neus prachtig klaar gemaakt worden. De tijd vliegt en je zit er zo drie uur! De prijzen zijn hoog, maar dat is het waard.

21. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Een leuke tent. Het is een beetje de stijl van eetcafe Twins. Een viergangenmenu voor nog geen 20 euro.
    De porties zijn goed, het eten is smakelijk en in orde. De bediening is erg vriendelijk en heeft er echt plezier in. Gezellige sfeer, ligt een beetje tussen een cafe en restaurant in. Aanradertje!

22. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Arnhems Proeflokaal

Een heel prettig eethuis. Mooie locatie, inrichting en huisvesting. Eten wordt leuk geserveerd en de kwaliteit is aangenaam. De service is gewoon goed, geen opmerkingen. Een aanradertje!

23. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Le Grand Royal
    Internationaal Arnhem

Mooi restaurant. Een mooie gezellige inrichting, hoog plafond, spreekt me altijd aan! Ook ik moet mededelen dat het eten helaas lang duurde. Maar als het eten er was, was het smakelijk. Geen bijzonder restaurant. Geen bijzonderheden verder.

6,5
  24. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Gezellig restaurant. De mannelijke bediening kan wat nors overkomen, maar dat lijkt mij de cultuur. Als je dat persoonlijk opvat dan ligt dat aan jezelf. Bij een grote rekening krijg je een rondje van de zaak, dat is erg attent. Er wordt veel vlees geserveerd en de bijgerechtjes zijn lekker! Een leuke tent!

25. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Arnhem

Als je dit restaurant ziet vanaf de buitenkant verwacht je al meteen veel, maar dat is bedrog. Het eten is simpel en kan ook thuis bereidt worden. Rauwe stukken vlees gehad, maar daarvoor wel een waardebon gekregen. Een flinke tegenvaller!

26. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Amigo
    Mexicaans Arnhem

Het populairste restaurant van Arnhem, en zit elke avond vol!

Eten is lekker, niet uitmuntend, maar dat kan ook niet.

Ik hou van de donkere sfeer en de bediening is altijd druk in de weer! De kaart is erg goed en er is genoeg keuze.

27. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Palazzo

Palazzo is erg goed bevallen.

Er is een grote variatie wat betreft menukaart. Niet onoverzichtelijk omdat het in verschillende groepen is ingedeeld. Het eten wordt klaar gemaakt met enkel zeer verse producten en kruiden en veel zelfgemaakt voedsel zoals de sauzen en de ijstaart. Hierdoor blijft het eten erg puur, er worden niet teveel overbodige kruiden door het eten gemengd. Het vlees van de mixed-grill was helemaal goed bereid, botermals en zeer smaakvol. De sfeer in het restaurant was heel prettig: Mooi aangekleed en ingericht restaurant, maar dat is subjectief. De chefkok en de eigenaar maken graag een praatje met de gasten. De prijzen vallen mee, maar er zijn genoeg restaurants waar je goedkoper kunt eten, maar als ik dat afzet t.o.v. de kwaliteit, dan is het erg goed te doen. Een one of kind restaurant.

28. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Bistro Le Steak

Eindelijk aten we een keer bij Le Steak. Er is erg veel keuze, met veel leuke en aparte gerechten. De steaks zijn goed gebakken en de saus is ook ok. Niet erg bijzonder, gewoon lekker. De gebakken aardappels zijn huisgemaakt, maar waren te gaar en te simpel bereid. De sfeer is huiselijk, maar de inrichting wat chaotisch. Een leuk restaurant.

29. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Trix

Een week of 3 geleden heb ik hier gegeten en het is uitzonderlijk goed bevallen.

De presentatie van de gerechten was erg mooi en goed, echt vakmanschap.
    Smaken van de gerechten passen prima samen en er overheerst niks, balans.

Het is wel een enigszins sjiek restaurant.

IJs zelfgemaakt, slagroom zelfgemaakt, vlees supermals en sauzen geweldig in orde.

De prijs was goed in verhouding met de kwaliteit.

30. Robert 's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Vier Jaargetijden

Ik heb hier vanavond gegeten, de kaart zag er goed uit, en we moesten een keuze maken van al die tentjes aan De Waalkade.

Het is erg slecht bevallen.
    Het vlees wordt klaargemaakt op iets waar kolen bij gebruikt worden. Het vlees was van dezelfde smaak en kwaliteit als wanneer het van de barbeque afkomt, een soort van kolen/brand smaakje.
    Biefstukje, wat onderdeel was van een vleesvariatie, terug laten brengen naar de keuken want het was veel te rauw en lauw.
    De sausjes waren niet toepasselijk en de salade was simpel.

Er wordt bij het grootste deel van de voor- en hoofdgerechten een meerprijs berekend.
    Het ijs is niet zelfgemaakt en de slagroom komt uit een goedkoop spuitbusje.

Ze mogen voor het eten wat ze voorschotelen niet zulke prijzen vragen.
    Het enige goede was de patat met mayonaise.

Er wordt ook gewerkt met een studentenmenu, studenten krijgen korting.
    Volgens mij zijn de meiden van de service zelf ook student en geen vakmensen, niet adequaat dus.

Heel slechte ervaring!

3,6