• Lid sinds 16 november 2009

3. 2,9

Napoli

Bergen op Zoom
Nieuwe recensie

Robert heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Robert's profielfoto
    Robert heeft gereageerd op een recensie van Zeste

Toch ook wel ‘n score van boven de 9?

2. Jeannette en Hans van Oosterhoud

Een culinaire beleving, de verwachting ruim overtroffen. Prachtige gerechten met liefde en passie gemaakt. Gastvrouw is een sprankelende persoonlijkheid met enorm veel kennis en vriendelijkheid. En de chef-kok maakt de prachtige onderscheidende gerechten. Samen geven ze je de beleving van een echte avond uit. Chapeau voor dit stel... En voor Zevenbergen.

3. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Zeste

Robert

Gisteravond hier gegeten met 2 personen. Wat ‘n fantastische smaak beleving is dat. Geweldig eten en elke gang is ‘n schilderijtje op je bord. Zelden zo goed gegeten. Aziatische touch in elk gerecht. Kunstenaars in de keuken. Helemaal top en aanrader om eens te komen eten. Bediening perfect met gedetaillerd uitleg aan tafel over elk gerecht. Zevenbergen heeft er ‘n toprestaurant bij met goede prijs kwaliteit verhouding. Enige wat ons opviel was de tijd tussen het 4 gangen menu. Bijna 4 uur later stonden we weer buiten, beetje erg lang, maar hadden wel ontzettend genoten. We gaan snel op herhaling.

4. Robert's profielfoto
    Robert vindt de recensie door Robert voor De Borgh leuk

Het wordt weer tijd voor ‘n update. In de tussentijd weer enkele keren gegeten bij De Borgh. Verrassings Wijn en Spijzen menu. Super, met verschillende wijnen en uitleg over de wijnen bij elk van de 4 gangen. De chefkok is echt ‘n topper, fantastisch. Bediening perfect. Dit restaurant moet je mee gemaakt hebben. Aanrader.

5. Robert's profielfoto

6. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Napoli

Gisteravond hier gegeten met ‘n internationaal gezelschap die veel ervaring hebben met Italiaanse restaurants. In het kort, Napoli is echt niet de moeite waard. Bediening heel traag. Na 2 uur hadden we het voorgerecht pas achter de rug. Kwaliteit en kookkunst relatief weinig ceatief. Veel te veel gasten in de “eetzaal”. Boven op elkaar. Weinig gezelligheid. Kleine oudere dame heel vriendelijk. Het is duur voor wat ze allemaal bieden. Ook de wijn. Totaal geen aanrader. Bespaar je de moeite en je geld.

7. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Borgh

Het begint op te vallen dat wij hier zo vaak eten, maar het is ook echt de moeite waard. Deze avond Fruits de mer voor beide. Helemaal compleet met hele kreeft, super grote gambas, Hollandse garnalen, salade, 4 oesters en gekookte mosselen. Tot slot nog frieten en nog lekker ook. Als nagerecht ‘n kaasplankje. Bediening helemaal geweldig. Dit restaurant is ‘n aanrader voor iedereen. Perfect avondje uit.

8. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Borgh

Vanavond weer fantastisch gegeten bij De Borgh. Heerlijke carpaccio gegeten, the best ever met foigras. Dacht even dat ik het beste restaurant voor spare ribs gevonden had ooit. Maar deze waren slechts NL kampioen, bij De Borgh zijn spare ribs van olympische klasse. Helemaal geweldig. Aanrader. Bediening grote klasse. Wij blijven toch terug komen.

9. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Borgh

Gisteravond weer fantastisch gegeten. Verse producten en perfect klaar gemaakt. Heerlijke carpaccio vooraf en tournedos als hoofdgerecht. De vis op tafel naast ons zag er ook top uit. Goed te weten voor de volgende keer en dit zal zeker niet lang duren. Bediening voortreffelijk.

10. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Rosmolen

Afgelopen zaterdagavond hier gezellig met z'n tweetjes gegeten. Eten fantastisch en de bediening 10+. Wat 'n aandacht voor hun gasten! Helemaal geweldig. Daar kan menig restaurant nog wat van leren. Kreeft is top. Rekening vriendelijk. Wij blijven terug komen.

11. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De 7 Bergsche Hoeve

Gisteren met vrienden hier gegeten. Asperge seizoen is begonnen. Allemaal het 4 gangen asperge menu genomen. Fantastisch voor gerecht, heerlijke asperge soep, geweldig hoofdgerecht met zalm/asperge en 'n heel creatief nagerecht. Het advies 'n Pino Noir erbij te drinken was 'n perfecte suggestie. Bediening meer dan vriendelijk en attend. Hier eten is veel meer dan gewoon en zeker 'n aanrader. Het geld meer dan waard. Super gezellig, helemaal aan 'n ronde tafel.

12. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Kwizien

Recentelijk met 6 personen hier gegeten. Mijn voorgerecht van paling wat aan de karige kant. Met 2 dunne reepjes paling is dat toch weinig. In tegenstelling tot het zalm voorgerecht waar het nauwelijks op het bord paste. Presentatie ziet er goed uit. Drie personen namen gamba's en die waren heel droog. Te lang in de oven? Dit werd netjes gecompenseerd met 'n gratis fles wijn waar wij al 3 van gedronken hadden. Bediening vriendelijk. Kom nog wel 'ns terug, maar sta niet te popelen.

13. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Van der Hooft

Gisteren de nieuwe wildkaart uitgeprobeerd en perfect gegeten. Complimenten aan de keukenbrigade, geweldig gedaan. De persoonlijke bediening van Fleur en Marian maakte deze avond helemaal geslaagd. Wij blijven terug komen. Aanrader.

14. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Rosmolen

Gisteravond fantastisch gegeten op het terras. Voorgerecht en hoofdgerecht van kreeft geweldig gemaakt en heerlijk van smaak. Bediening heel professioneel en uiterst vriendelijk. Wij gaan zeker terug komen en wel heel binnenkort om nogmaals te genieten van hun kookkunst en gezelligheid. Aanrader voor 'n ieder die van heerlijk eten houdt en zich als gast wil voelen.

15. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Van der Hooft

Vanavond weer fantastisch gegeten. Heerlijk voorgerecht en voortreffelijke tournedos als hoofdgerecht. Complimenten voor de keukenbrigade. Tevens nog 'n tafel van 10 personen en 'n tafel van 12 personen en eenieder 'n ander voorgerecht en 'n ander hoofdgerecht. Je zal het maar allemaal tegelijk moeten maken in de keuken. Als dan alles nog wordt geserveerd, kan de avond niet meer stuk en is het plaatje compleet. Met zulk bedienend personeel mag je als restaurant wel trots zijn. Bedankt voor de geweldige avond. We blijven komen.

16. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Legends
    Internationaal Zevenbergen

Robert

Vanavond hier fantastisch gegeten. Voorgerecht zelf samengesteld uit 'n variëteit van diverse tapas. Stuk voor stuk heerlijk van smaak. Hoofdgerecht dit keer vis. Goede keuze en we gaan heel binnenkort weer terug en hopen op mooi weer om op het terras te kunnen eten. Bediening heel persoonlijk en uitermate vriendelijk. Aanrader.

17. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Nieuw Olympia

Robert

Afgelopen zondag hier gegeten met 4 personen. Bediening niet echt vriendelijk. Eten erg matig en droog gebakken. Met name de giros. Het leek wel of de giros de hele dag in de keuken heeft staan wachten op mij die avond. Toch maar laten staan. Ze rekenen € 1,50 extra voor wat mayonaise, moet dat nou? We hadden het gevoel dat we gegeten hadden en daar is het wel bij gebleven. Geen aanrader.

18. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Eethuis de Watertoren

Gisteravond weer meer dan fantastisch gegeten. Voor beide de "vistoren" als voorgerecht. Helemaal geweldig met heerlijke soorten vis. Entrecote met truffelsaus als hoofdgerecht zoals nog nooit zo lekker gegeten. De dames in de keuken maken er altijd 'n feest van. Super. Wij gaan zeker voor de 41ste keer terugkomen. Perfecte bediening waar menig restaurant 'n voorbeeld aan kan nemen. Al die bla bla restaurants in Rotterdam kunnen hier nog veel leren, qua kookkunst en qua bediening. Aanrader.

19. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Willemstad

Vandaag voor de 2de keer hier gegeten. Deze keer was de ervaring serieus veel minder.

Voorgerecht kreeft, lekker, daar zijn ze goed in. Hoofdgerecht droge Nigeriaanse garnaal en trio van hert. Nou van vlees bereiden moeten ze nog veel leren. Smakeloze herten file die ik thuis lekkerder maak.

Weinig attentie van de bediening. Glazen staan leeg en niemand let op als je hun hierop wil attenderen. Jammer dat de attentie van de bediening zo weinig is. Je voelt je niet echt welkom.

20. Robert's profielfoto
    Robert heeft Het Wapen van Willemstad toegevoegd als favoriet restaurant
    Benedenkade 12 Willemstad
  21. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Willemstad

Vanavond heerlijk gegeten. Vooraf halve koude kreeft en perfect bereid. Hoofdgerecht tournedos. Geweldig vlees. Keuze van de combinatie met spekjes en uien was niet de beste en zou ik niet nog eens nemen. Maar er is keuze genoeg om het om 'n andere manier te nemen. Buiten gezeten en perfecte ambiance. Bediening heel vriendelijk en de meeste restaurants mochten willen dat ze dit personeel hadden. Compliment voor de keukenbrigade. Kom zeker terug, helemaal voor de kreeft.

22. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

Spontaan gaan eten op zondagavond. Viletto lekker, maar niet opvallend. Linguine carne a tartufo en linguine con vitello besteld. Goed van smaak en de moeite waard. Bediening heel attent en vriendelijk.
    Jammer dat 'n Italiaans restaurant geen fatsoenlijke expresso kan maken. Dit is gewoon koffie in 'n kleiner kopje. Onbegrijpelijk. De aangereikte pepermolen doet het niet.
    Wij wonen hier 12 jaar en hebben voor het eerst hier gegeten. We wachten maar weer 12 jaar...

23. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Afgelopen zaterdag met z'n tweetjes hier gegeten. Het eten is fantastisch, net als de bediening. Top zaak voor 'n hele gezellige avond. Sushi helemaal top en hartstikke vers. Heerlijke verse tonijn. Ga zeker nog meerdere keren terug en zal niet lang duren.

24. Robert's profielfoto
    Robert heeft Van der Hooft toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Nederlands
    • Frans
    Markt 8 Zevenbergen
  25. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Zevenbergen

Heerlijk gegeten. Weinig gasten aanwezig en dat op 'n zaterdagavond. Beetje steriele sfeer welke eenvoudig aan te passen is met wat Chinese decoraties aan de muur. Dit restaurant verdient meer gasten en niet alleen afhalers. Doe wat aan de uitstraling (meer Chinees) en alles wordt beter. Heel vriendelijke bediening. Hele goede koffie en ben ik niet gewend bij 'n Chinees. Restaurant is een aanrader.

26. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Van der Hooft

Afgelopen zaterdag met 6 personen weer fantastisch gegeten. Jolanda was weer 'n geweldige gastvrouw en de keukenbrigade maakte ons weer 'n heerlijk menu. Het is steeds weer 'n beleving om hier culinair verwend te worden. Heerlijk gegeten en 'n prima avond. Michelin toch maar even getipt.

27. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Van der Hooft

Opnieuw voor de zoveelste keer hier gegeten en het was weer onovertroffen. In de wildtijd 'n fantastisch voorgerecht met carpaccio van hert met truffel mayonaise en hoofdgerecht van hun geweldige tournedos. Wat 'n feest is dat! Dit is echt verwend worden. Zo blijven we terug komen, maar dat zullen ze niet echt vervelend vinden. Kan 'n ieder aanraden het te proberen.

28. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Borgh

Paar dagen geleden gegeten en moet helaas constateren dat het allemaal wat minder is geworden. Bediening heeft weinig attentie en het eten is gemiddeld geworden en geen uitschieter meer. Overmoed door de belangstelling? Voor de prijs zijn er zeker alternatieven in de buurt.

29. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Chinees Restaurant China

Verreweg het beste Chinese restaurant waar ik ooit gegeten heb. We wonen er nu niet meer maar komen er uit Brabant graag 45km voor rijden. Zeer de moeite waard en het eten is prima voor elkaar. Dim-sum al geprobeerd? Zeker doen. De dames bedienen geweldig en zijn altijd heel hartelijk. Super schoon en geweldige entourage. Toppie!

30. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Seven

Omdat we zaterdag j.l. wat te vieren hadden hebben we ons hier weer 'ns laten verwennen. Carpaccio voorgerecht. Helemaal perfect. Als hoofdgerecht ossehaas voor haar en voor mij mijn favoriete spare-ribs. Super en helemaal geweldig. Ondanks eerdere berichten is de Merlot huiswijn gewoon goed. Kan iedereen aanraden hier 'ns te gaan eten, kan niet verkeerd en voor de prijs hoef je het niet te laten. Bediening vlot en heel vriendelijk. Kijk alweer uit naar de volgende keer.

Meer activiteiten